W Weatherman Hero Joined 25 Jul 2000 Messages 845 Location Leksand, Dalarna 23 Oct 2000 #1 Är det någon som har gjort kartor till Geminis gratisäventyr? Skulle vara interessant att se hur ni har lagt upp det... /weatherman
Är det någon som har gjort kartor till Geminis gratisäventyr? Skulle vara interessant att se hur ni har lagt upp det... /weatherman
H Hobert Warrior Joined 22 May 2000 Messages 280 25 Oct 2000 #2 Så vitt jag vet finns ännu inga sådana. Det var dock tal om att skapa kartor i gamla forumet, men jag tror inte det blev av. "Is that thunder, or are you just rolling damage"? - Sett på WebRPG
Så vitt jag vet finns ännu inga sådana. Det var dock tal om att skapa kartor i gamla forumet, men jag tror inte det blev av. "Is that thunder, or are you just rolling damage"? - Sett på WebRPG
W Weatherman Hero Joined 25 Jul 2000 Messages 845 Location Leksand, Dalarna 25 Oct 2000 #3 Jag trodde snarare att någon SL hade gjort kartor till äventyren och med lite tur kanske hade en scanner och ett gott hjärta. //weatherman
Jag trodde snarare att någon SL hade gjort kartor till äventyren och med lite tur kanske hade en scanner och ett gott hjärta. //weatherman