AEGIS PRIME
Swordsman
Har funderat en smula på vad som skulle hända om man flyttade fram Khelataars tidslinje, om vi säger 4 - 6 Khelataariska år framåt.
Mina förslag så har rakt upp och ner...
Det finns en ny Wor, den förra,Weirimus Grymerin, blev avsatt eller avgick självmant, eller mördades.
Tanganerna har lugnat ner sig när det gäller attackerna mot Shivalooriska handelskepp, på grund av den Woriska flottan som skyddar dem. Dock så har räderna ökat mot skepp som fraktar gods mellan olika ätter/klaner.
Menithiew ätten med ättehövdingen Tamir Zeywyron, har ökat sin handel med tanganerna. Han har blivit utsatt för åtskilliga mordförsök och annat.
Den Woriska flottan har börjat att ses som ett maktmedel från Worens sida.
Det här är några förslag.... Kan ni komma på andra så är jag nyfiken.....
Ps. Det här inlägget läggs även upp på lancelotlistan. Ds
Mina förslag så har rakt upp och ner...
Det finns en ny Wor, den förra,Weirimus Grymerin, blev avsatt eller avgick självmant, eller mördades.
Tanganerna har lugnat ner sig när det gäller attackerna mot Shivalooriska handelskepp, på grund av den Woriska flottan som skyddar dem. Dock så har räderna ökat mot skepp som fraktar gods mellan olika ätter/klaner.
Menithiew ätten med ättehövdingen Tamir Zeywyron, har ökat sin handel med tanganerna. Han har blivit utsatt för åtskilliga mordförsök och annat.
Den Woriska flottan har börjat att ses som ett maktmedel från Worens sida.
Det här är några förslag.... Kan ni komma på andra så är jag nyfiken.....
Ps. Det här inlägget läggs även upp på lancelotlistan. Ds