DomesticDude
Veteran
Är Eon 5-kickstartern live? Jag hittar inget när jag googlar.
Jag ser fram emot den!Nej det blir senare i höst.
Säkert handhavande fel, men jag fick det inte att funka när jag försökte.@DomesticDude och andra: Utöver att hänga här på forumet så rekommenderar jag att skriva upp sig på Helmgasts nyhetsbrev så kommer ni bli informerade när Kickstartern närmar sig och när den är igång!
Skicka ett mail till info (snabel-a) helmgast.se med skärmdumpar och felmeddelanden så får vi reda ut detta.Säkert handhavande fel, men jag fick det inte att funka när jag försökte.
Det finns ingen plan på att göra om Sylfens vrede till Eon 5.Jag sitter och kollar på Helmgasts Black Week-rea, men det känns lite vanskligt att köpa något till Eon 4 när femman ligger på horisonten. Reglerna ska ju vara bakåtkompatibla, men om t.ex. Sylfens vrede kommer i en Eon 5-version i kickstartern är det bättre att ta kampanjen den vägen Svårt!
Gått flera veckor sedan man backade Ereb Altor nu och rätt kickstarter-svulten som man är vill man få en gnutta hopp, närmar vi oss E5-KS?Vi kör Kickstartern i början av nästa år istället. Det kommer inte försena själva böckerna utan snarare göra att det blir kortare tid mellan Kickstarter och tryck. De som backar kommer få betaversioner av böckerna direkt vid kampanjens slut.
Dessutom kommer en trevlig Eon-överraskning relaterat till Eon 5 snart. Återkommer nästa vecka!
Vi kör igång Kickstartern några dagar innan påsk så går den över Gothcon. Vi kommer vara på plats och visa upp beta-version av Eon 5!Gått flera veckor sedan man backade Ereb Altor nu och rätt kickstarter-svulten som man är vill man få en gnutta hopp, närmar vi oss E5-KS?