LordTengel
Swordsman
[FONT="]90,023, kan vi säga "ghor och thism"?![/FONT]
Du har så rätt så!Mundo;n237087 said:Konter-besserwisser... Men antingen kan jag inte höger/vänster, öst/väst... eller så ligger Consaber Way East jämfört med Damarien.
Nu hjälper det ju såklart inte mot total internetskugga, men om du inte redan får Helmgasts nyhetsbrev så anmäl dig till info (snabel-a) helmgast.se.Rhodryn said:Eep! Har varit borta från alla mina forum under en längre tid (och min email också för den delen)... har totalt missat att denna hade kommit igång.
Får se om jag har råd att ta del i kampanjen. Får antagligen vänta till de sista 1-2 dagarna eller så innan jag bestämmer mig.
Heh, tror jag redan får emails där ifrån, men jag har antagit det eftersom jag var med i Eon IV's crowdfunding. Men som nämnt, det hjälper ju inte närman går in i en internetskugga. XDavatarex;n237961 said:Nu hjälper det ju såklart inte mot total internetskugga, men om du inte redan får Helmgasts nyhetsbrev så anmäl dig till info (snabel-a) helmgast.se.
Lamior, Lamior, Lamior!avatarex;n238870 said:Jascon: Mer info kommer i veckan.
Bah, alldeles för mycket blodsugare redan i det officiella materialet ????Mundo;n238884 said:Lamior, Lamior, Lamior!
När du pledgar talar du om hur mycket du vill betala och från vilket kort. Så har du inget kort när du pledgar kommer du behöva grabba tag i personen med kortet.Rhodryn;n240572 said:Kan det orsaka problem att ha ett kickstarter konto till mig, men att jag kommer behöva ha hjälp av en annan person att betala eftersom jag själv inte har nått kort med Visa eller liknande för att betala online?
Du behöver inte registrera dig i butiken eller på helmgast.se – däremot behöver du registrera dig på kickstarter för att kunna köpa saker från Damarienkampanjen.phastari;n240731 said:Det verkar inte fungera att registrera sig på butiken... Kommer det behövas, om man vill köpa saker från damarien kickstarten?
Kopplingen mellan Eon IV kampanjen och kontot på Helmgastsidan gjorde vi manuellt. Det tog en del tid så vi kommer nog inte att göra det igen för Damarien.Rhodryn;n240572 said:Hur kommer det fungera med att koppla ens eventuella pledges på denna Kickstartern till ens profil/konto på Helmgasts hemsidan?
Undrar eftersom jag ju var med på Eon IV kampanjen på Indiegogo, där min profil/konto skapades på Helmgast hemsidan via den kampanjen, men har inte varit med på någon av era kickstarter kampanjer än.
En av anledningarna till att jag har siktat på sista dagen eller två innan jag pledgar. För att den personen som jag måste ta hjälp utav inte ska behöva vänta allt för länge innan pengarna dras.Krille;n240620 said:Också, pengarna dras inte när man pledgar, utan när kampanjen är över och om den lyckas. Inget dras om den inte lyckas (men i Damarien-fallet är detta inte aktuellt juh). Och inget belastar kontot förrän kampanjen är över – ordern ligger och vilar till dess.
Ok. Hur kommer det då att fungera med sådant som digitalt nerladdnings material? Som PDF'erna utav boken.Kaigon;n240931 said:Kopplingen mellan Eon IV kampanjen och kontot på Helmgastsidan gjorde vi manuellt. Det tog en del tid så vi kommer nog inte att göra det igen för Damarien.