Vilka moduler ni bör köpa beror givetvis på vilken sorts spel ni vill spela, och i vilka miljöer.
Vapenmästaren & Mystik och Magi är de mest absoluta must have:sen, imo, men jag ser att ni redan har bägge; bra.
De mest -inspirerande- modulerna i termer av äventyrsuppslag och dylikt är Thalamur, Dvärgar - Stenens Söner, och Alver - Sångarens Ätt. Bestialiska Folk och Drakar är inte heller dumma om det är idéer ni är ute efter.
Vill ni ha intressanta miljöer att spela i och/eller mer jordnära konflikter är Cirefalier, Barbarer & Människofolk och Sjöfarare & Pirater också bra köp (och Thalamur, återigen).
Vill ni ha färdigskrivna äventyr finns det inte så många, men 'De fördömdas sista hopp' är rätt bra och 'Av blod komna' är kickass.
Den bästa modulen är Tiraker - Mörkrets Döttrar. Den är snyggt illustrerad, utomordentligt skriven, och fullproppad med inspiration och idéer runt en särdeles intressant och unik orchvariant, som än idag är en av de grejer som verkligen definierar Mundana. 'Mystik & Magi' och 'Thalamur' är andra och tredje bäst. 'Dvärgar' och den gamla alvboken har också gett mig mycket, eftersom Krille som skrev dem är så bra på att ge precis lagom mycket information för att läsaren ska bli inspirerad att spinna vidare på egen hand.
Snyggast är nya alvboken; den har en layout som verkligen var en frisk fläkt i Eons förr rätt visuellt tråkiga värld.
'Misslor' förtjänar ett hedersomnämnade; dess fokusområde är minst sagt nischat, men det är en trevlig och gedigen modul.
Men ett annat tips är att köpa valda baknummer av tidningen
Fenix; där finns en massa feta och inspirerande Eonartiklar att hämta.
Snart kommer också böckerna om Jargien och Damarien, som båda två kommer bli godawesome - lita på mig, jag har läst manusen, och brukar inte direkt vara okritisk
- Ymir, hävdar