Detta fascinerande ämne. Kläder. Jag vet att målgruppen här kanske inte är helt rätt för en ingående diskussion om fashion, men en runda i klädbutiker med en manlig vän här om dagen fick mig att tänka på något som jag egentligen alltid vetat:
Manskläder är så Förbaskat. Jäkla. Tråkiga.
Färgskalan är alltid sober, modellerna minimalt varierade och tygutbudet... Kan någon stava till bomull, bomull, bomull, ullblandingar och polyester?
Så, som en följd av detta undrar jag: Hur klär NI er? Män som kvinnor, transsexuella som transgender, aliens som fabeldjur. Jag vill veta om er alla.
Har ni något intresse av kläder? Problem med att hitta rätt storlekar? Problem med att hitta vad ni vill ha?
Vilken stil siktar ni på? Siktar ni på någon stil?
Bomb me!
//Alva - vars egna klädstil är minst sagt varierande
Manskläder är så Förbaskat. Jäkla. Tråkiga.
Färgskalan är alltid sober, modellerna minimalt varierade och tygutbudet... Kan någon stava till bomull, bomull, bomull, ullblandingar och polyester?
Så, som en följd av detta undrar jag: Hur klär NI er? Män som kvinnor, transsexuella som transgender, aliens som fabeldjur. Jag vill veta om er alla.
Har ni något intresse av kläder? Problem med att hitta rätt storlekar? Problem med att hitta vad ni vill ha?
Vilken stil siktar ni på? Siktar ni på någon stil?
Bomb me!
//Alva - vars egna klädstil är minst sagt varierande