IcarusDream
Anti-populist
Är det bara jag eller är alla poster en timme efter tidsmässigt?
Vicotnik;n229530 said:Vi är medvetna om det och jag har bet Lupus att kolla på det.
Det är inte forumets klocka, utan serverns som går fel. Alltså är det ett "tekniker-problem"RasmusL;n229534 said:Älskar att vi har ett forum där "klockan går fel" är ett problem tillräckligt stort att "be teknikern att titta på det"
Vimes;n229567 said:För övrigt har inlägg i den här tråden försvunnit dessutom har jag upptäckt att de har försvunnit. Jag känner mig förtryckt, diskriminerad. Och kränkt, får man inte skriva vad man vill längre?
pk-maffian tog bort den för vi inte skrev kamelHEN!!!RasmusL;n229568 said:Haha, ja va fan, kamel-spåret, var tog det vägen!?
Det har man aldrig fått.Vimes;n229567 said:[…] får man inte skriva vad man vill längre?
ROFLRasmusL;n229536 said:...känns så jävla "kommun och landsting":igt! Much likes!
anth;n229555 said:Alltså är det ett "tekniker-problem"
Ja... det är väl problem nog? Eftersom jag inte läser alla inlägg blir "oläst-anvisningen" ganska oanvändbar för mig. Därför brukar jag kolla på tidsangivelsen för att se om något hänt sen sist jag var inne och kollade.CapnZapp;n229578 said:ROFL
On topic: någon aktiv klocka finns det väl inte? Enda sättet se vad tiden är, är att göra inlägg och kolla tidsstämpeln.?
Jag tror du menar att klockan gick rätt, till skillnad från de flesta andra klockor som av någon anledning ställs om till att gå en timme fel under ett antal månader.Lupus Maximus;n229582 said:Klockan gick en timme fel. Det krävs rättigheten hos en redaktör eller tekniker för att få slå om den "globala" sommartidsinställningen för forumet, och det var inte gjort.
Du har fått det helt om bakfoten. Det är nu vi har rätt tid. Det är på hösten som någon idiot tvingar oss att senarelägga vårt dygn, så det ska vara kolsvart när man kommer hem och inte kan få något vettigt gjort.Staffan;n229609 said:Jag tror du menar att klockan gick rätt, till skillnad från de flesta andra klockor som av någon anledning ställs om till att gå en timme fel under ett antal månader.
Ditt morgonpigga monster. Det är på morgonen man behöver solljus för att orka gå upp och släpa sig iväg till jobbet. På kvällen sitter man ändå inomhus som en civiliserad person, inte utomhus som någon vilde.Dazumal;n229613 said:Du har fått det helt om bakfoten. Det är nu vi har rätt tid. Det är på hösten som någon idiot tvingar oss att senarelägga vårt dygn, så det ska vara kolsvart när man kommer hem och inte kan få något vettigt gjort.