Jodu kanske skulle det
och när du eventuellt tryckte; vad skulle hända då?
Tja själv tror jag att...
...Alla mopeder förvandlas till röda trehjulingar (hoppas)...eller kanske...Det kommer att snöa konstant i tre år...men det här skulle också kunna hända...Johan Ks skägg visar sig vara alla skäggs anfader*...fast i och försig...Alla reklamavbrott mitt i filmerna skulle försvinna (för alltid, yeayea). Jultomten skulle visa sig vara verklig (men han skulle inte vara som alla tror att han är (förutom jag då)). Alla människor skulle bli huvudfotingar (se Herman Hedning). 300 elefanter skulle få migrän. Alla profiler på wrnu skulle samfälligt avsvära sig allt vad rollspel heter och börja med pokémon** istället (hemska tanke). Man skulle sluta spela samma jäkla låt på radion hela tiden. Det skulle vara midsommar året om. Tre apor och en grävling skulle bli kompisar och resa jorden runt, hitta skatter, uppleva äventyr, bli världsberömda och köpa ett eget hus. McDonalds skulle visa sitt sanna jag (nämligen ett ondskans imperium).
*Vilket gör att Johan Ks skägg blir det mäktigaste skägget i världen, till och med mäktigare än Guds skägg (om han nu finns). Detta gör att Johan K får ta emot skägg från hela världen som kommit för att dyrka och prisa hans skägg i evigheternas evigheter.
**Uäh! Visste ni att pokémon räknas som ett riktigt ord av Word (eller weird som jag skulle vilja säga).
/Jaggernaut - villrådig knapptryckare.