Nekromanti Knappförslag

wilper

Gubevars en rätt produktiv människa.
Jag föreslår att det skall finnas en knapp till!

Jag kör platt vy och hade velat ha en knapp nere under posterna där det just nu finns tre knappar (Previous Topic|Index|Next Topic) , men innan Quick Reply.

Knappen skulle vara "Reply", och göra ett svar på ursprungsposten i tråden.

Jag ser att jag gjort fel några gånger och svarat på senaste posten i tråden istället för på trådstarten, förmodligen för att det är den enda Reply-knapp som finns där nere.

Gardener

Champion
Finns det inte en hög risk att alla då använder den knappen istf att svara på rätt inlägg (i ännu högre grad)?

Zebulon

Swordsman
Jag måste få hålla med Wilper (med en liten justering), jag har önskat mig den knappen ett antal gånger i varulvsspelet. Där är det ju extra viktigt att man visar vilkett inlägg man svarar på. Man bör ju dock inte döpa knappen till Reply, då blir ju nog effekten som Gardener tror, men man kommer ett annat namn.

Svara trådstart
Svara start

Eller nåt?
Ha kvar "Svara"-knappen, för det mesta vill ju trots allt svara på senaste inlägget.

Dimfrost

Special Circumstances
Jag fattar inte. Det finns ju en reply-knapp vid varje inlägg? Däribland en precis ovanför (Previous Topic|Index|Next Topic) som avser det senaste inlägget.

Gardener

Champion
Dimfrost said:
Jag fattar inte. Det finns ju en reply-knapp vid varje inlägg? Däribland en precis ovanför (Previous Topic|Index|Next Topic) som avser det senaste inlägget.
Önskemålet är att få huvud-svars-knappen duplicerad längst ner. För att slippa scrolla längst upp på sidan i en lång tråd för att svara på ursprungsinlägget.

Det är en ganska smal sak att åtgärda, tyvärr tror jag att versionshanteringen är i osynk med siten så det kan dröja med en sån ändring.

Dimfrost

Special Circumstances
Aha, jag fattade nog inte riktigt hur det kunde vara jobbigt att trycka på Home för att komma upp till sidans topp. :gremlaugh:

krank

Lättkränkt cancelkultur-kommunist
Dimfrost said:
Aha, jag fattade nog inte riktigt hur det kunde vara jobbigt att trycka på Home för att komma upp till sidans topp. :gremlaugh:
Jag har inte använt en sån knapp sen typ '01 eller så, för de tyder på suboptimal sidstruktur...