Nekromanti Knepiga cosplayare [video]

ÄlveKatt

Veteran
Jag fick intrycket att de som filmades hade blivit instruerade att framställa sig som om de faktiskt var de karaktärer de föreställde.

Jag har inte heller mycket för folk som rackar ner på andra bara för att de vågar ha skoj genom att klä ut sig i fåniga dräkter.

G

Guest

Guest
Jag har varit på några sådana ställen och i verkligheten är det nog en annan sak även om den filmen var helsjuk, det har varit mycket mer självdistans när jag sett det.

Över till risings snack ja *räck*, *räck*, *räck* och *räck* fast ioförsig kan mitt sinne vara färgat av att jag blev piskad av en tjej i tighta kläder.

Nästa tillfälle ska jag vara utklädd till antingen ebichu's ägares pojkvän, en av de där slemmiga sakerna i jungle wa itsumo hale noochi guu eller gå dit med en basebollkeps och ha en bensindriven elgitarr i högsta hugg (eller ennu hellre vara utklädd till farsan i flcl).

Vitulv

Årets spelledare 2011 och 2013
Jag moddar helt enkelt ett gammalt Troberg-citat och säger så här:
Om jag någonsin börjar med cosplay - döda mig! Döda mig fort!

Men det är skönt att få känna sig hipp för en stund. Det här är nästan lika idiotiskt som airsoft.

- V

Eksem

Champion
"Jag tycker Alucard och killen som spelade Hokage-snubben från Naruto var balla. Åh, och ninjan. "We're like a cult of people who think we're ninjas but aren't really". Cracks me right up."

Yeah, några av snubbarna var iofs lite softa också, nen det hade ju helt tagit udden av min poäng att nämna dem, va? :gremsmile: