Ymir
Liten kantbaron
Jag såg det som en fullständig premiss för tråden att alla skulle vilja ligga med en. Men visst, lägg in en "vad är oddsen att den här personen skulle vilja ha sex med mig?"-faktor om ni vill.
+1Möller said:Vem vill rimligtvis inte ligga med en tidsresenär?Elmrig said:Men då lär väl allt bli våldtäkt i hela den här tråden? Detfinns väl inga garantier för att någon av ovan nämnda skulle vilja ligga md någon av de som nämnt dem?
+1Möller said:Vem vill rimligtvis inte ligga med en tidsresenär?Elmrig said:Men då lär väl allt bli våldtäkt i hela den här tråden? Detfinns väl inga garantier för att någon av ovan nämnda skulle vilja ligga md någon av de som nämnt dem?
Exakt, Jesus skulle falla pladask.krank said:+1Möller said:Vem vill rimligtvis inte ligga med en tidsresenär?Elmrig said:Men då lär väl allt bli våldtäkt i hela den här tråden? Detfinns väl inga garantier för att någon av ovan nämnda skulle vilja ligga md någon av de som nämnt dem?
Och min poäng var att vårt heta kärleksmöte skulle bevaras och skrivas ned och lyftas fram som något naturligt för efterlevande uttolkare. Och de skulle tolka det precis så.!Paxen said:Alltså, det jag försökte peka på var att det inte gör någon skillnad om en man har sex med Jesus. Dom som efterlever kommer välja sin version av historien, om det inte passar dom så gör det inte det.
Var inte hon typ 8 då? Iofs väntade de några år med sexet...Kraetyz said:Jag skulle gärna ta Aisha innan Muhammed kommer och snor henne.
OMG, win!w176 said:
JA! Andra tjing!w176 said:La Maupin.
"Julie D'Aubigny was a 17th-century bisexual French opera singer and fencing master who killed or wounded at least ten men in life-or-death duels, performed nightly shows on the biggest and most highly-respected opera stage in the world, and once took the Holy Orders just so that she could sneak into a convent and bang a nun."
http://www.badassoftheweek.com/lamaupin.html
Ziggy hade lätt varit på min lista också, om jag nu inte försökte vara ekonomisk med tidsresorna. (och jag hade accepterat Bowie som Ziggy som ett okej substitut)Måns said:Vafan! Ok, om man får fuska så väljer jag Ziggy Stardust!
"Du menar Bowie?"
Nej, jag menar Ziggy Stardust.
Egentligen, åker man bak till antiken och knullar med sina moderna bakterier, blir det inte världarnas krig/koloniseringen av amerika av alltihop?Elmrig said:Det är ju intressant att kunna ta med sig en dödlig sjukdom och sprida i någon släkt, men då hamnar vi kanske lite i den här diskussionen? Iofs är det ju kul att knulla, så varför inte kombinera?