solvebring
Superhero
Så, hur ser det ut inför framtiden?
När tror man att detta kanske kunde bli aktuellt att sätta ihop?
När tror man att detta kanske kunde bli aktuellt att sätta ihop?
Jag håller med. Lämpligt vore ett styrelsemöte efter semestern, någon gång i augusti.Persson said:Så, om ingen annan har något som den anser behöver tas upp inom de närmsta fem veckorna så kan styrelsemötet gott vänta ett tag.
Du inser, väl, att inlägget du svarar på skrevs för över 5 veckor sedan?Vitulv said:Jag håller med. Lämpligt vore ett styrelsemöte efter semestern, någon gång i augusti.Persson said:Så, om ingen annan har något som den anser behöver tas upp inom de närmsta fem veckorna så kan styrelsemötet gott vänta ett tag.
Och? Min poäng kvarstår. Jag tycker att styrelsemötet kan planeras in efter semestern.Bunny said:Du inser, väl, att inlägget du svarar på skrevs för över 5 veckor sedan?Vitulv said:Jag håller med. Lämpligt vore ett styrelsemöte efter semestern, någon gång i augusti.Persson said:Så, om ingen annan har något som den anser behöver tas upp inom de närmsta fem veckorna så kan styrelsemötet gott vänta ett tag.
Din åsikt är noterad.Vitulv said:Jag tycker att styrelsemötet kan planeras in efter semestern.
Dito!Bunny said:Din åsikt är noterad.Vitulv said:Jag tycker att styrelsemötet kan planeras in efter semestern.
När är semesterperioden över - slutet av juli eller slutet av augusti?Vitulv said:Dito!Bunny said:Din åsikt är noterad.Vitulv said:Jag tycker att styrelsemötet kan planeras in efter semestern.
Jag kommer vara bortrest och utan internet under vecka 30, då jag besöker min pappas sommarhus ute i skogen (kanske inte under hela veckan, däremot).solvebring said:När är semesterperioden över - slutet av juli eller slutet av augusti?
Jag vet inte riktigt hur sen semester folk brukar ha...
Okej, well, jag studerar ju så ... Jag har ingen semester. Jag kör en sommarkurs och när den är slut får jag se vad som blir till hösten. Med andra ord ska jag och familjen bara göra småsaker i sommar. Jag kommer inte att vara bortrest några längre perioder.Bunny said:Jag kommer vara bortrest och utan internet under vecka 30, då jag besöker min pappas sommarhus ute i skogen (kanske inte under hela veckan, däremot).solvebring said:När är semesterperioden över - slutet av juli eller slutet av augusti?
Jag vet inte riktigt hur sen semester folk brukar ha...
Om styrelsen meddelar sina semesterplaner så vet vi när vi kan dra igång det här mötet. Jag skulle föredra att vi kunde sätta ett datum, åtminstone, så slipper vi dra ut på detta i onödan.
Du får gärna vara hänsynslös för min del. Vid det här laget har de som har ambitiösa reseplaner för sommaren redan haft möjlighet att påpeka detta, anser jag.Persson said:Låt höra hur det ser ut för fler annars väljer jag ett datum utan hänsyn.
Be ruthless.Bunny said:Du får gärna vara hänsynslös för min del. Vid det här laget har de som har ambitiösa reseplaner för sommaren redan haft möjlighet att påpeka detta, anser jag.Persson said:Låt höra hur det ser ut för fler annars väljer jag ett datum utan hänsyn.