Moderatorer; kom och hjälp:
Jag har redan pratat lite med Dimfrost. Han gillade inte riktigt att vi flyttat till Övriga Spel, eftersom det mest ska hållas diskussioner -om- spel där, och inte faktiska forumsspel.
Givetvis hör inte trådarna hemma någonstans i nuläget, men det viktiga är ju att vi gör det bästa av situationen. För min del får man gärna flytta den aktuella tråden var som helst, jag har den ändå bokmärkt (och den är väldigt lätt att hitta via Inloggade eller Senaste Inlägg). En viktigare fråga är huruvida vi har tillåtelse att dela upp varje dag i separata trådar. Såväl superlånga trådar som att ha en massa olika trådar skräpar ned forumet på två olika sätt. Och om vi väl skulle börja dela upp dragen i olika trådar så skulle inte moderatorerna sedan kunna sätta ihop dem om de ogillade initiativet.
Därför frågar jag moderatorerna om råd. De får bestämma vad som verkar bäst att göra. Se det här som en generalrepition inför de situationer som kommer uppstå på PBF-avdelningen. Det modus operandi ni föreslår borde kanske in i forumsreglerna för det nya forumet också. Bara ett tips.
---
Jag älskar spelomgången så här långt, förresten. Kan tyvärr inte kommentera på de saker jag gillar, men jag hoppas ni också märker att det finns mer att prata om och diskutera kring redan under den första dagen. Jag har skrattat högt framför datorn och bitit på naglarna flera gånger redan.