JohanL
Champion
Det måste ha varit innan Södertörn, för det går väl inte att konkurrera med i det avseendet?Jag gick på Umeå universitet, "det röda universitetet"
Det måste ha varit innan Södertörn, för det går väl inte att konkurrera med i det avseendet?Jag gick på Umeå universitet, "det röda universitetet"
Det skulle jag inte påstå, utbildade mig där under 5+ års tid men träffade aldrig på en endaste person som tillhörde KPLM(r). Fast ”rött universitet” kanske betyder något annat, vad vet jag?Det måste ha varit innan Södertörn, för det går väl inte att konkurrera med i det avseendet?
Beror nog säkert vilka år och vilka kretsar man umgås med. De brukade dock ha mer än 25% av kårvalet på campus.Det skulle jag inte påstå, utbildade mig där under 5+ års tid men träffade aldrig på en endaste person som tillhörde KPLM(r). Fast ”rött universitet” kanske betyder något annat, vad vet jag?
Intressant. De har ju inte hetat KPML(r) på nästan 20 år så det torde ju vara rätt länge sedan de hade det resultatet i kårvalet. Innan jag gick där i alla fall.Beror nog säkert vilka år och vilka kretsar man umgås med. De brukade dock ha mer än 25% av kårvalet på campus.
Ha! Det kan du ju tro! Jag hoppades verkligen att det skulle leva upp till sitt rykte när jag började där, men icke!Det måste ha varit innan Södertörn, för det går väl inte att konkurrera med i det avseendet?
Gräsrökande kaliforniter (Chaosium) vs kristna och konservativa (i hemlighet gräsrökande) krigsspelare i småstad i mellanvästern (TSR).Och så finns det RuneQuest, men en bitvis skyhög nivå av spånighet och flummighet.