ApOcAlYpTiC
Veteran
Vilket av dessa idéer skulle kunna bli ett rollspel?:
1. Looney Toons - Alltså BugsBunny om dom med flytt bara hål osv
2. Pirates of dark water (Pirater på mörka vatten)- Den teckande serien som går/gick på CartoonNetwork men pirater som sökte efter 7 skatter och det fanns ett mörkt vatten som sänkte skepp osv en av piraterna brukade säga - Nodjitat!
3. Transformers - Som finns faktiskt tror jag och alla BORDE veta vad detta är eller hur...
4. Waterworld - en film där jorden består bara av vatten, folk bor på båtar och "båt städer"
5. Fallout- som jag gjort för ett mycket långt tag sen, det blev dock helt sjukt men ...
6. Terminator - Detta måste alla vet vad det är!
7. The Matrix - Det har borde väl finnas redan..?!
Detta var alltså massa konstiga/bra förslag kanske?
'Ha mitt dolk ger 0b3T6+2 ha ha, du kan känna dig besegrad din nolla!'
1. Looney Toons - Alltså BugsBunny om dom med flytt bara hål osv
2. Pirates of dark water (Pirater på mörka vatten)- Den teckande serien som går/gick på CartoonNetwork men pirater som sökte efter 7 skatter och det fanns ett mörkt vatten som sänkte skepp osv en av piraterna brukade säga - Nodjitat!
3. Transformers - Som finns faktiskt tror jag och alla BORDE veta vad detta är eller hur...
4. Waterworld - en film där jorden består bara av vatten, folk bor på båtar och "båt städer"
5. Fallout- som jag gjort för ett mycket långt tag sen, det blev dock helt sjukt men ...
6. Terminator - Detta måste alla vet vad det är!
7. The Matrix - Det har borde väl finnas redan..?!
Detta var alltså massa konstiga/bra förslag kanske?
'Ha mitt dolk ger 0b3T6+2 ha ha, du kan känna dig besegrad din nolla!'