Varje gång jag går in på ett forum ("Visar Inlägg...") så händer följande: Först söker den upp platsen, sedan börjar den ladda, och sedan står hela datorn stilla i ungefär 8-10 sekunder (HELA datorn står stilla, inte bara internet). Sedan kommer alla inlägg fram och allt glider på som vanligt.
Det var likadant på den förra datorn, men inte de som finns i skolan, fast jag alltid använder samma användare.
Mina inställningar är följande:
Förvalt värde på hur gamla inlägg som skall visas: Visa alla
Förvald sorteringsordning: Fallande datum
Förvalt visningsläge: Trådvisning
Förvald trådvisning: Expanderat
Totalt antal inlägg att visa per forumssida: (Förvalt är 10): 20
Totalt antal inlägg att visa per tråd vid platt visning (Förvalt är 10): 20
Inläggsformat (topp = inläggshuvudet på toppen av inlägget: Sida = inläggshuvudet på vänster sida av inlägget): Topp
Antal kolumner i textrutan?: 60
Antal rader i textrutan?: 5
Är det någon som har samma "problem"? Inte för att det egentligen är ett problem och det spelar ju absolut ingen roll alls, men jag är bara lite nyfiken över varför inte datorn hänger sig på skolan, men några sekunder hemma. Någon som har en aning?
Det var likadant på den förra datorn, men inte de som finns i skolan, fast jag alltid använder samma användare.
Mina inställningar är följande:
Förvalt värde på hur gamla inlägg som skall visas: Visa alla
Förvald sorteringsordning: Fallande datum
Förvalt visningsläge: Trådvisning
Förvald trådvisning: Expanderat
Totalt antal inlägg att visa per forumssida: (Förvalt är 10): 20
Totalt antal inlägg att visa per tråd vid platt visning (Förvalt är 10): 20
Inläggsformat (topp = inläggshuvudet på toppen av inlägget: Sida = inläggshuvudet på vänster sida av inlägget): Topp
Antal kolumner i textrutan?: 60
Antal rader i textrutan?: 5
Är det någon som har samma "problem"? Inte för att det egentligen är ett problem och det spelar ju absolut ingen roll alls, men jag är bara lite nyfiken över varför inte datorn hänger sig på skolan, men några sekunder hemma. Någon som har en aning?