Nekromanti konstigt konstigt

anth

Vetefan
Varje gång jag går in på rollspelsforumet så dyker den här tråden upp längst ner:

CALL OF CTHULHU

Tråden är 2 år gammal, lik förbaskat står det att den är skapad 2004-02-26.

Någon mer som ser den tråden?

Johan K

Gammal & dryg
Nope...

Nixpix, ser inte den tråden & ändå så kollade jag en extra gång.
Låter ju lite mysko, men säkerligen så spelar väll forumet dig ett litet spratt eller nåt sådant... :gremtongue:

Ithaqua

Utsvulten Wendigo
Tvärtom väldigt normalt!

...Det är någon som försöker säga dig något!

:gremlaugh: :zeppelinare: :gremlaugh:

Bunny

Crazy like a fool
Inte så konstigt

I och med det nya systemet här på forumet att det endast visas de trådar de senast är något skrivet i så går det att fiska upp gamla inlägg. Datumet och tiden som står längst ut till höger är helt enkelt när det sista inlägget skrevs.

Jag gillar funktionen, och funderar på att fiska upp någon gammal favorittråd någon gång. Systemet har dock sin begränsning i "stora" forum som rollspel- och rollspelsmakar-forumet, då gamla uppfiskade trådar tenderar att hamna på sida två för de flesta användare, varmed de blir betydligt svårare att upptäcka.

Quan'talis

Swashbuckler
Re: Inte så konstigt

I och med det nya systemet här på forumet att det endast visas de trådar de senast är något skrivet i så går det att fiska upp gamla inlägg. Datumet och tiden som står längst ut till höger är helt enkelt när det sista inlägget skrevs.
Tja, fast när jag tittade på tråden i går såg jag inga nya inlägg. Det kan väl hända att någon skrivit ett nytt inlägg och sedan raderat det, förstås.

anth

Vetefan

Precis som Quan't säger så är det nyaste inlägget i tråden 2 år gammalt.

Bunny

Crazy like a fool

Du har helt klart rätt... jag hade väldigt mycket för mig att det var någon som skrivit ett nytt inlägg i den. Får ursäkta så mycket.