Jag kallar: Mig själv, solvebring, anth, Sapient, Vimes, krank, Spider Jerusalem. Kan alla läsa och posta i detta forum? Om inte får solve fixa det.
Okej, allesammans!
Vi är den nya styrelsen. Föreningen är i full gång med rollspelspriset – anth, Vimes och Magnus Seter jobbar i arbetsgruppen för att färdigställa ett förslag på jury och former kring det. Jag och Bunny (inte längre i styrelsen) ska hålla indierummet på GothCon. Utöver det är det, som förhoppningsvis framkommit i diskussionen om föreningens syfte på årsmötet, inget mer aktivt och stort som föreningen måste göra för att uppfylla det syftet. Men inget hindrar oss så klart från att försöka.
Dagordning för detta möte:
1. Utse en ordförande och en kassör
2. Stämma av arbetsgången för rollspelspriset med arbetsgruppen
- mest för vår egen skull, så att vi har koll
3. Prata om finansiering
- blev plötsligt aktuellt iom priset
4. Stämma av med indierummet-crew
5. Övrigt
Detta är inget möte där stadgarna säger något om hur det skall vara upplagt, så jag tänker inte, just nu, bry mig om sånt. Jag tänekr agera mötesordförande om ingen säger något annat, men tills någon invänder och förklarar hur mycket av mötesformalia i behöver på våra interna styrelsemöten, och varför, tänker jag ta det lite chill.
Alla punkterna är typ öppna, men vi kan väl börja med posterna som ska tillsättas.
Jag börjar lite blygsamt med att nominera solvebring som kassör. Han har gjort det hittills och har alla bankuppgifter och papper hos sig. Även om det ser ut som att vi kommer få en icke-noll-ekonomi i år pga rollspelspriset tror jag definitivt att Solve kommer klara den galant.
Okej, allesammans!
Vi är den nya styrelsen. Föreningen är i full gång med rollspelspriset – anth, Vimes och Magnus Seter jobbar i arbetsgruppen för att färdigställa ett förslag på jury och former kring det. Jag och Bunny (inte längre i styrelsen) ska hålla indierummet på GothCon. Utöver det är det, som förhoppningsvis framkommit i diskussionen om föreningens syfte på årsmötet, inget mer aktivt och stort som föreningen måste göra för att uppfylla det syftet. Men inget hindrar oss så klart från att försöka.
Dagordning för detta möte:
1. Utse en ordförande och en kassör
2. Stämma av arbetsgången för rollspelspriset med arbetsgruppen
- mest för vår egen skull, så att vi har koll
3. Prata om finansiering
- blev plötsligt aktuellt iom priset
4. Stämma av med indierummet-crew
5. Övrigt
Detta är inget möte där stadgarna säger något om hur det skall vara upplagt, så jag tänker inte, just nu, bry mig om sånt. Jag tänekr agera mötesordförande om ingen säger något annat, men tills någon invänder och förklarar hur mycket av mötesformalia i behöver på våra interna styrelsemöten, och varför, tänker jag ta det lite chill.
Alla punkterna är typ öppna, men vi kan väl börja med posterna som ska tillsättas.
Jag börjar lite blygsamt med att nominera solvebring som kassör. Han har gjort det hittills och har alla bankuppgifter och papper hos sig. Även om det ser ut som att vi kommer få en icke-noll-ekonomi i år pga rollspelspriset tror jag definitivt att Solve kommer klara den galant.