Re: priset
Jag tror det är väldigt få som är intresserade av att köpa en bunte sidor som är häftade i ena hörnet... Som du själv sade, det viktigaste är att det ser snyggt ut. Om man sänker kvaliteten för mycket bara för att minska kostnaden för konsumenterna så försvinner meningen med att sälja utskrifterna.
Fast det är väl inte så mycket att tvista om när RiotMinds är negativa till projektet. Jag har ingenting emot deras variant att digitaltrycka, i princip allt är roligare att ställa i hyllan än det jag kan prestera, men då motverkar dom sin egen lanseringsidé. Jag tror att du har rätt i att RiotMinds överskattar intresset för digitala produkter. Jag tycker mycket om böcker och föredrar tryckta produkter. Men vi har heller inte sett allt vad RiotMinds planerar, det lilla jag vet om deras Trudvang-lansering talar ju gott för sig. Även om jag drömmer om hyllplan efter hyllplan med DoD-böcker, så är huvudsaken att det finns produkter att tillgå.
Summan av kardemumman är att jag fortfarande kommer att betala pengar för en "finare utgåva" av Vinterskogens Hemlighet, antingen den kommer från RiotMinds eller Legend Hobbyspel.
Nerosuferoth, fattar sig långt i viktiga frågor
Klatu Verata Nictu