Nekromanti kontrollpanels fel

Netfeed

Swashbuckler
liten grej som kanske inte står rätt till
fick fram det efter att bara uppdaterat kontrollpanelen(F5)

DAKRilla

Hero
Hade precis samma fel...

... här. Det är mycket möjligt att det även var 31 nya trådar för mig då; jag har uselt minne.

Johan K

Gammal & dryg
Mysko !

För min del så funkar det aldeles utmärkt... :gremconfused:
MenMen, det kanske är bara tur eller nått sådant..

Ackerfors

Alas, your rapids!
Det blir så ibland vet jag och jag tror inte det har något att göra med om man uppdaterar eller inte. Det stör mig inte nämnvärt heller, men jag är lite nyfiken på hur sidan räknar då... :gremsmile:

Gardener

Champion
Dewt är en gammal bug som jag har fixat till en gång i tiden, men som uppenbarligen finns kvar om vissa specialfall uppfylls. Om jag inte får reda på dessa specialfall kommer jag inte göra något åt det hela, då det inte händer i de flesta fall, samt att hela den biten fungerar helt annorlunda i nästa version och det därför känns välidgt onödigt att lägga ner tid på att fixa det.

Men tack för rapporten i alla fall, lyckas du upptäcka exakt vad som behövs för att kunna återskapa det så kanske jag kan titta på det.

Netfeed

Swashbuckler
tror att jag satt i kontrollpanelen och sedan bara uppdaterade den kanske 3-4 ggr utan att gå in i ngt forum... sedan satt det i efter att jag gått in i ett forum och sedan gått tillbaka till kontrollpanelen
men det försvann efter ett tag

//Netfeed, gillar egentligen inte förkortningar

Gardener

Champion
Tyvärr hjälper inte det, jag använder själv kontrollpanelen väldigt mycket och uppdaterar den ofta utan att lämna den och har sedan jag fixade just den buggen aldrig sett det hända.