Dr_Dängrot
Myrmidon
Tack för clarification , du har helt rätt jag blandade ihop dom två .Jag tror du blandar ihop "Fablernas värld" med "Från A till Ö"
View attachment 7725
View attachment 7726
Tack för clarification , du har helt rätt jag blandade ihop dom två .Jag tror du blandar ihop "Fablernas värld" med "Från A till Ö"
View attachment 7725
View attachment 7726
Det finns dock vissa likheter.Tack för clarification , du har helt rätt jag blandade ihop dom två .
Det här skämtet flög över huvudet på mig min vetenskaps grekiska är inte nog högt utvecklad för att jag ska kunna fånga detSå i grunden är det en fråga om sexuell läggning: antingen är man metamfiezomaiofil eller metamfiezomaiofob.
Ika är ju mimare och rädsla för för mimare, clowner och andra sminkade personer heter metamfiezomaiofobi.Det här skämtet flög över huvudet på mig min vetenskaps grekiska är inte nog högt utvecklad för att jag ska kunna fånga det
Jag får helt enkelt utgå från att det är fyndigt och skratta.
Det grundas nog i frankofobi.Jag har aldrig fattat den anglikanska pop-kulturens problem med mimartister.
Det är en kulturtråd, så ingen. Hade det haft rollspelskoppling hade den legat i rollspelsforumetVar är rollpelskopplingen i denna tråd?
Mimartister är ju en undergrupp till clownerJag har aldrig fattat den anglikanska pop-kulturens problem med mimartister.
Handlar det inte om att de framför allt associeras med sådana där gatuartister som dräller efter turister, snarare än scenkonst och liknande?Jag har aldrig fattat den anglikanska pop-kulturens problem med mimartister.
Förslag på kommande bok @KrilleAv de nämnda programmen tror jag det är svårt att inspireras till rollspel av Ika i rutan, men däremot Skrotnisse! Hade varit jättekul att spela Troubleshooters i Skrotnissesetting!
Det är något annat jag inte fattat, denna clownskräk/hat.Mimartister är ju en undergrupp till clowner
”Var inte beredda på clownhysterin”
112-samtalen om clowner har eskalerat under helgen. Bara i Region Syd är man uppe i drygt 150 samtal. Flera av dem som oroas och är rädda är barn. – Detta har vwww.aftonbladet.se
Ingen ide, men det känns inte så när folk klagar på demHandlar det inte om att de framför allt associeras med sådana där gatuartister som dräller efter turister, snarare än scenkonst och liknande?
Jag har tänkt samma sak. Udda men samtidigt mysiga karaktärer, långt ifrån storslagna hjältar, som råkar ut för märkliga saker. Kanske förvanskas någon till en apa och som belöning blir det gräddtårta. Jag kan dock inte bestämma mig för vilket regelsystem jag vill ha. Troubleshooters har fel känsla tycker jag, men Troika! kanske ...... däremot Skrotnisse! Hade varit jättekul att spela ...