shugal said:
Vilka kör ni och hur tycker ni att det funkar tillsammans med Fantasy!:s regler?
Jag håller som bekant på att beta av min gamla lunta, kan köra allt då spelargruppen består av min fru, som spelat i ett par månader, hennes systerson, vars första äventyr var "Spindelkonungens pyramid" för ett par veckor sedan. Och mina två yngsta bröder, den äldre av dem kom in i hobbyn i samband med att Riotminds släppte sin version och den yngre spelade för första gången för ett par månader sedan (han är för övrigt den absolut roligaste spelaren jag haft att göra med under de närmre 30 åren jag hållit på)
Just nu håller vi på att beta av "småäventyren". Spindelkonungens pyramid, skelettbyns hemlighet, skönheten & odjuret, Sarkath Hans gravvalv har hunnits med än så länge. Det blir Novastenen härnäst, sen får vi se, tänkte mig att vi skulle köra Ärans väg runt jul. Det flyter på riktigt bra, bättre än jag kan minnas att det gjorde när det begav sig, men det kan kanske ha med spelarna att göra och att jag har några fler år av SL:ande i bagaget