Nekromanti korkad trollkarl

SoC

Veteran
Kan en trollkarl ha 7 i int eller är han då bara en dum kluns. hur som hälst har jag en sån trollkarl i min spel grupp och han är jävligt rolig en gång skulle han och hans kompisar gå in i en stad där det var vapen förbud så dom gick upp i ett torn för att lämna ifrån sina vapen men när dom skulle lämna sina vapen så sa han att hans vapen (som var en ond dvärgs ryggrad) inte var ett vapen och efter lite bråk med den starka skrivaren så blev skrivaren arg och lyfte honom med en raklång arm utt ur fönstret och hotade honom då sa han att han skulle skutta en energi stråle på honom även fast tornet var ca 10 meter högt hehe som tur var rädade den artiga alv jägaren honom med hjälp av att över tala manen att släpa den patetiska dvärgen (Han är en dvärg) men han blev ass förbanad på alven och från och med det hatade han honom.

kraften kanske vinner i inre kraft men ingen överlever ett två hands svärd i huvudet hehehe.

SoC

Veteran
va fan menar du säg något vätigt i stälet.

SoC

kraften kanske vinner i inre kraft men ingen överlever ett två hands svärd i huvudet hehehe.

Mutant

Warrior
vätigt? istälet?? lär dig att stava.

First i was blind, now i can see.

SoC

Veteran
va fan låt mig va din jävla mutant du vet att mutantern i fallout fick suga på min alien blaster hehehehehehehe dom dddoooooogggg hehehehe.

kraften kanske vinner i inre styrka men ingen överlever ett två hands svärd i huvudet hehehe.

Mutant

Warrior
Ok jävla SoC men du kan ju försöka stava rätt..
(jag brukar faktiskt också döda mutanter på fallout..det roligaste jag vet!)

First i was blind, now i can see.

SoC

Veteran
ok jag jobbar på stavningen och fallout är det bästa rollspelet på dator hehehehe.

ok om någon vill komentera min punkt så gör det ok

kraften kanske vinner i inre styrka men ingen överlever ett två hands svärd i huvudet hehehe.

Hob_Biten

Veteran
allt var tufft!!
förutom att trollkarlfan var en dvärg!?!?
dvärgar är bara inte trollkarlar!!
så är det!!
blä

[color:green]may the force be with you/Hobbitman</font color=green>

SoC

Veteran
dvärgar är skit coola magiker specielt när dom är 563 år gamla och har 4 fys och 4 smi. dvärgen är föresten f.d bersärk hehee kul va

Maggan

Swordsman
HAHA!

Jag undrar allt vem som skulle behöva skriva nått VÄTIGT ISTÄLET! :O)

(Ta det inte personligt...)

->>Magnus<<-

"If i´ll ever meet you, i´ll control alt delete you..."

walium

Ganska töntig, faktiskt
Re: Dvärgar som magiker = Fult

Varför skulle det vara så hemskt med dvärgar som magiker?

Maggan

Swordsman
OK...

...det är väll inte direkt FULT, men det passar typ inte... Dvärgar ska vara hantverkare å sånt... dom kan kanske vara visa, men dom ska inte ha magiska krafter...

walium

Ganska töntig, faktiskt
Re: Mycket möjligt.

Den arkitektypiske magikern är väl knappast en dvärg. Dvärgar är oftast krigare eller som du sa, hantverkare. Men en rp som avviker ifrån normen kan vara väldigt rolig att spela och erbjuda mycket intressanta möjligheter för SL.

Maggan

Swordsman
Det är sant...

...men jag skulle nog isåfall endast råda mer erfarna spelare att anta sig en sån utmaning. Annars blir det nog lätt oseriöst...

->>Magnus<<-

SoC

Veteran
Re: HAHA!

va fan menar du

SoC

Veteran

dvärgar är coola magiker och jag är inte erfaren som spelledare och det är inte osäriöst spel fast han är lite dum dristig ibland (nästan alltid) hehehehe.

vi ses

SoC

walium

Ganska töntig, faktiskt

Det blir gärna så med dvärgar. Små men kaxiga.

Ta inte illa upp, men får man fråga hur gammal du är?

SoC

Veteran
Re: Det är sant...

det är inte osäriöst alls. och du skulle hör hur glad han blev när han hittade ett glädje hus. heheheheehehehe

SoC

Maggan

Swordsman
Glädjehus är väll...

...lika med horhus typ eller? Det passar inte heller in, eftersom dvärgar inte gärna beblandar sig sexuelt med andra raser...