Nekromanti Korrekturläsning Kontinuum

Telash

Swordsman
Skrivandet av kontinuum börjar närma sig sitt slut, även om man alltid kan hitta saker att utöka och förbättra så måste man bestämma sig för att vara klar någon gång. Kontinuum blir trots allt ganska slimmat och minimalistiskt.

Om gissningsvis någon dryg vecka kan jag behöva korrekturläsare. De som har tänkt att vara spelare får gärna korrekturläsa regelsystemet, spelledare och övriga får gärna korrekturläsa hela spelet, eller valfria delar.

Det är ett indieprojekt, så pengar finns inte. Betalningen blir min eviga tacksamhet, omnämning i spelet och möjligheten att köpa spelet till självkostandspris när det är färdigt. Någon som jag tycker gör en ovanligt stor instats i korrekturläsningen kan eventuellt få ett ex gratis, beroende å min ekonomi.

Det ovanstående är under förutsättning att det är en riktig insats och att jag får den inom en skälig tid, 2 veckor max.

Allt från meningsbyggnad, till rent övergripande reflektioner uppskattas.

Om ni är intresserade av att korrekturläsa, skriv gärna i denna tråden om ni vill korrekturläsa hela spelet, eller bara spelar-delen. (så att ni slipper spoilers.)

Tack på förhand/ Micke

hakanlo

Hero
Jag kan tänka mig att korrekturläsa, dock med viss reservation för tidsbrist (vet inte riktigt hur det ser ut med min tid när det blir dags).

Skicka något PM eller så när det blir dags.

Mvh
Håkan

krank

Lättkränkt cancelkultur-kommunist
jag kan tänka mig att korrekturläsa, om jag får lite tid på mig. Sätt gärna en deadline, men längre fram än en vecka med andra ord =)

Telash

Swordsman
Tack så mycket båda två, jag skickar Pm om någon dryg vecka och sätter en skälig deadline då.
Hoppas att fler är intresserade :gremsmile:

Telash

Swordsman
Härligt! Räkna med pm senast nästa fredag.

Ni som har anmält er får gärna pm:a er mailadress redan nu om ni vill, så får ni materialet samma sekund det är klart. Kranks mail har jag redan.

Möller

Hubert Hortlax
Tja, beroende lite på hur mycket det rör sig om så borde jag kunna korra lite.

Tänkte att jag tar spelardelen, möjligtvis resten senare.

Telash

Swordsman
Kul! Tackar så mycket.

Jag mailar material senast fredag nästa vecka med lite instruktioner.

Telash

Swordsman
Jättegärna :gremsmile:

Det blir 5 stycken, perfekt antal till första korrekturen tycker jag. Kul att se att så många ville ställa upp.

PM skickas i veckan.