Hello.
Lite pinsamt.
Men det är så här. Jag undrar om jag har blivit galen.
På riktigt, alltså.
Jasså, ni har märkt det också?
Jag packade ner mina svenska Kultprylar häromdagen, och stoppade påsen i baksätet; Kult-boxen, Den Svarta Madonnan, Mörkrets Legioner, Tarotikum, Fallna Änglar, Kult andra upplagan på svenska ... och en bok till, fick jag för mig.
Och det är inte Metropolis, för den har jag aldrig ägt.
Alltså, jag fick för mig att jag hade tre häftade böcker till Kult när jag packade min påse; Tarotikum, Fallna Änglar ... och en till.
När jag kom fram var där bara två häftade böcker; Tarotikum och Fallna Änglar.
Så frågan är, vari ligger min förvirring? Såg jag fel när jag packade, eller finns det ett tredje häftat ... häfte ... bok ... till Kult på svenska?
/M
Lite pinsamt.
Men det är så här. Jag undrar om jag har blivit galen.
På riktigt, alltså.
Jasså, ni har märkt det också?
Jag packade ner mina svenska Kultprylar häromdagen, och stoppade påsen i baksätet; Kult-boxen, Den Svarta Madonnan, Mörkrets Legioner, Tarotikum, Fallna Änglar, Kult andra upplagan på svenska ... och en bok till, fick jag för mig.
Och det är inte Metropolis, för den har jag aldrig ägt.
Alltså, jag fick för mig att jag hade tre häftade böcker till Kult när jag packade min påse; Tarotikum, Fallna Änglar ... och en till.
När jag kom fram var där bara två häftade böcker; Tarotikum och Fallna Änglar.
Så frågan är, vari ligger min förvirring? Såg jag fel när jag packade, eller finns det ett tredje häftat ... häfte ... bok ... till Kult på svenska?
/M