Nekromanti Kraggbarbarers tycke om alver?

Duddmannen

Hero
Hmm...

Ok, du kan ha en poäng i det. Andra kraftkarlar är ju exempelvis Bergstrollen som Kraggisar tycker är ok, vilket borde indikera även en viss respekt för Grottroll och kanske även Frakk-trukher.

Men resten är mesar... :gremlaugh:

/Duddmannen

maldino

Veteran
Nåja, nu får du snart sluta dissa kraggisarna, de har mer hjärna än så.
Ja, precis... Om jag inte minns helt fel så kan en kraggbarbar bli ganska smart ändå om man slår högt på färdigheterna PSY plus BIL (om man maxar dom 16 och 15 va?).
Eller är dom automatiskt dumma även om dom har högt i dessa värden bara för att dom kommer ifrån bergen?

Big Marco

Läskig
Parodi känns långt borta - jag kan möjligt ha använt ordet, men min syns är snarare att de är klichéer. Dock så har även klichéer plats och eftersom Mundana är Mundana så fungerar kragg, och de fungerar även i sammanhanget.

Jag tycker att Dan Hörning fick fram en rätt bra bild av hur jag ser kragg i "Svärdspel i Hadarlon".

Parodi känns långt borta - jag kan möjligt ha använt ordet, men min syns är snarare att de är klichéer. Dock så har även klichéer plats och eftersom Mundana är Mundana så fungerar kragg, och de fungerar även i sammanhanget.
Jag tycker att Dan Hörning fick fram en rätt bra bild av hur jag ser kragg i "Svärdspel i Hadarlon".

Tyckte att Dan Hörnings bild kändes väldigt mycket parodi!