Okej, det här är inte meningsfullt, men: IE8 och WinXP 64 är två rätt skumma produkter, så fel kan uppstå...Genesis said:Jag har samma problem. IE8 på WinXP 64bit.
Det är en feature, inte en bugg.Niklas73 said:Då jag skriver inlägg iforumet så börjar texten hoppa då utrymmet är slut i rutan. Kör IE.
Jag tänkte just säga det. Byt till en bra webläsare. =)anth said:Det är en feature, inte en bugg.Niklas73 said:Då jag skriver inlägg iforumet så börjar texten hoppa då utrymmet är slut i rutan. Kör IE.
Lösning: sluta använda IE.
Alternativt: kontakta microsofts support och be dem fixa sin webbläsare...
1: Många som använder IE gör det på jobbdatorn och har inte rätt att byta webbläsare.solvebring said:... Och undvik framtida problem med ungefär hela internet.
1: Ja, trist men ack så sant.Genesis said:1: Många som använder IE gör det på jobbdatorn och har inte rätt att byta webbläsare.solvebring said:... Och undvik framtida problem med ungefär hela internet.
2: Jag har kört Firefox på datorn hemma men gav upp eftersom flera saker inte funkade ordentligt (typ helskärm på vissa flashvideosajter). Skulle jag byta webbläsare på jobbdatorn skulle jag inte byta till Firefox.
Firefox 7 är väl ändå relativt fräscht? Om inte annat fungerar FF i 9 fall av 10 och slår t.ex. IE med hästlängder vad gäller att inte ställa till konstiga problem. Så varför inte en välfungerande webläsare än något som nödvändigtvis ger känslan av "nytt"?Arfert said:1: Ja, trist men ack så sant.Genesis said:1: Många som använder IE gör det på jobbdatorn och har inte rätt att byta webbläsare.solvebring said:... Och undvik framtida problem med ungefär hela internet.
2: Jag har kört Firefox på datorn hemma men gav upp eftersom flera saker inte funkade ordentligt (typ helskärm på vissa flashvideosajter). Skulle jag byta webbläsare på jobbdatorn skulle jag inte byta till Firefox.
2: Firefox kanns lite gammal. Inte heller mitt förstaval.
Om jag visste var och hur?Oldtimer said:Någon admin som har ork och lust att testa det?
+1RipperDoc said:Jag vet inte var det här gick snett någonstans men detta var en välbehövlig och positiv förändringen av forumens utseende, som trots allt sett ut som fan ganska länge. En del folk fastnade för borttagandet av en specifik funktion utan en tydlig motivering - men på det stora hela var det en småsak.
Jag tycker du ska vara stolt över att du valde att ta tag i detta och göra en förändring - att överhuvudtaget göra något alls i ideella sammanhang som dessa är en bragd i sig. Folk kommer snart glömma bort förändringen men vänja sig och om 6 månader kommer ingen vilja gå tillbaka. Och om någon ändå slutligen bestämmer att ta tillbaka Senaste trådarna - inga problem, bara någon får tummen ur och gör det.
Folk (på alla sidor om stängslen) borde ta ner de stora trummorna och växla ner till ettan och krypköra till närmsta café för en . Eller ta en