Nekromanti [Krank of Cthulhu] är inte ett bra namn

Sapient

Swashbuckler
Apropå 80-tals filmer - "kranken som visste för mycket". För också, sanity-loss. Äh, uhm.

krank

Lättkränkt cancelkultur-kommunist
Just nu funderar jag på:
  • Krank of Cthulhu (alltså oförändrat)
  • HPL
  • Cyclopean
  • Kutulu
  • Khthulu
Jag väljer att lämna de humoristiska förslagen okommenterade =)

krank

Missade en grej:

gorillotaur;n108094 said:
Eller så kallar du spelet kort och gott för "Krank".

Mja, nackdelen där är ju att systemet som CoK bygger på heter just Krank. Krank är systemet som driver Rotsystem och (nya versionen av) Null State och Rotsystem, och som troligen kommer att driva flera av mina framtida produkter (om det nu blir några; ser ju ut att mest bli Rotsystem framöver).

Rymdhamster

ɹǝʇsɯɐɥpɯʎɹ
krank;n108269 said:
Missade en grej:

Mja, nackdelen där är ju att systemet som CoK bygger på heter just Krank. Krank är systemet som driver Rotsystem och (nya versionen av) Null State och Rotsystem, och som troligen kommer att driva flera av mina framtida produkter (om det nu blir några; ser ju ut att mest bli Rotsystem framöver).
"Cranc"

DeBracy

Eventuellt helt fantastisk
Det är ju inget bra förslag i sig, men jag är lite ledsen att jag inte hittar igen det där fna "bokomslaget" jag gjorde på direktöversättningen "Cthulhu anropar".

För övrigt ger jag tummen upp för Kutulu.

Cybot

Mest spelbar
Alltså. Personen som skriver det ska knappt ha förmågan att kontrollera sig själv längre, samtidigt som han desperat vill/måste skriva.

Så allt ifrån Sundowners font till Friday13 font.

krank

Den här utgår från ett klotter som Johan "pappa" / "stabag" Nohr gjorde på facebook för en stund sedan.

Jag tycker att den känns rätt bra, faktiskt.

Och så hittade jag en gammal layoutfil från 2007. Tyvärr verkar jag inte ha kvar några högupplösta versioner av bilderna på sidorna... Men jag funderar på att sno min gamla designidé där och återskapa något liknande till Kutulu.

Attachments