Nekromanti Krasch boom bang!

Gardener

Champion
Jättekonstigt. Filen finns och går att läsa om jag går till den direkt. Och det ser rätt ut i databasen.

Får försöka undersöka närmare vid ett senare tillfälle.

Ram

Skev
Heh, det är rätt så jättekul att i skrivande stund så funkar inte länken till Bug/Feature-bilden! :gremgrin:

Gardener

Champion
Det var inte så konstigt, det var sökvägen till filerna som var felaktig. Har fixat det nu. Fast lite konstigt att vissa saker funkade för mig...

Gardener

Champion
Åmmeh! Sluta gnälla, snorungar! Jag lägger väl tillbaka det då!

=)

Har fått bekräftat vad problemet är (om än inte varför det uppstod just nu). Så det borde förhoppningsvis gå att köra med det påslaget utan några direkta problem.

Fast jag hade ju förstås föredragit en sida som laddar snabbt, än en med lite mer info.

Storuggla

Champion
"Fast jag hade ju förstås föredragit en sida som laddar snabbt, än en med lite mer info."

Det här hade vart hett. Lagom kul att behöva vänta på att sidan laddar som om det vore 1996 bara för att det ska överlastas med information. Matyogurt är bra till currykyckling.

Storuggla, hur låter en emu

Fahnen_UBBT

Veteran
Nu har jag inte läst andras inlägg, så någon kanske redan påpekat detta.
För mig så blandar wrnu svenska och engelska på ett störande sätt. Jag kan tex se "Who's Online" och "Senaste trådar". Jag såg precis nu att Rising kommenterade det här med engelska i vrållådan eller vad det heter. Jag vill ha svenskan tillbaka! Engelska på ett svenskt forum blir lite löjligt, eller något!

Gardener

Champion
Hmm. Det låter inte helt rätt. För mig ser det bra ut, men det skulle kunna ha nåt med kraschen att göra.

En screenshot vore trevligt, om du kan ordna en.

Har du en språkväljare längst ner på sidan, ganska långt till vänster?

Rickard

Urverk speldesign
Jag hade blandat språk tills jag loggade ut och loggade in igen. Innan dess kom inte forumet ihåg vem jag var när jag besökte sidan efter att ha startat Firefox.

/Han som nu ser allt på svenska

Fahnen_UBBT

Veteran
Jodå det hade jag och nu är allt på svenska igen :gremsmile:
Så jag antar att en screenshot inte är relevant längre.

Jag får erkänna att jag är nub på den nya formen på forumet, trots att den inte är så ny :gremwink:

Gardener

Champion
Kan vara att engelska är defaultinställning nu, och att den har glömt vad du hade innan. Får kolla det imorgon.

Gardener

Champion
Namnam! Det kommer jag komma ihåg i all framtid, men pga alkoholintag finns det risk att jag glömmer när jag blir bjuden på öl. =)

Big Marco

Läskig
Senaste inlägg/trådar har bytt plats. Tidigare (och mer intressant IMO) är att ha inlägg överst och trådar underst.