N Nostradamus Hero Joined 27 Nov 2000 Messages 936 Location Vintergatan, Jorden, Europa, Norden, Sverige, Dala 8 Mar 2001 #21 Trevligt, & de tgillar du? [NT] eller? "Oderint dum metuant" "Låt dom hata, bara de fruktar"
R Rosen Myrmidon Joined 9 Jun 2000 Messages 5,813 Location Jakobsberg (Järfälla; 08-trakten) 8 Mar 2001 #22 Re: Trevligt, & de tgillar du? Förmodligen du, om jag får gissa; dina ständiga små försök att mucka bråk med folk på forumet så fort du får tillfälle är ju rätt pubertala. -- Åke
Re: Trevligt, & de tgillar du? Förmodligen du, om jag får gissa; dina ständiga små försök att mucka bråk med folk på forumet så fort du får tillfälle är ju rätt pubertala. -- Åke
G Gurrgel Veteran Joined 14 Dec 2000 Messages 104 Location Stockholm 10 Mar 2001 #23 Re: Fältslag Det var faktiskt ett lånat system från äventyret Eldsmagikern, tror jag
G Gurrgel Veteran Joined 14 Dec 2000 Messages 104 Location Stockholm 10 Mar 2001 #24 Re: Fältslag Om man inte gillar att ha så mycket slump så kan man använda det som finns till västmark som är ett ganska annorlunda system
Re: Fältslag Om man inte gillar att ha så mycket slump så kan man använda det som finns till västmark som är ett ganska annorlunda system