Vitulv
Årets spelledare 2011 och 2013
Oj, oj, oj... nu tycks det som jag har kommit längre och längre från DoD6 "mörka skogar". Mina spelare har lyckats bli infångade av en demonfurste och till råga på allt blivit lojala mot honom!!! Jag har skapat en värld till DoD6 som vi spelar i och nu tycks det som de tänker släppa lös hela helvetet över jorden, så gick det med den världen men va fan... huvudsaken är att vi har kul! De ska ge sig på motsvarande vatikanstaten med armeér och åter armeér av orcher och demoner. Moderkyrkan kommer givetvis släppa loss horder av paladins och änglar så då måste de kontra med demonfurstar och allsköns hemskheter! Jag ser fram emot detta som spelledare, det kommer bli svettigt, men kul! Jag har dock ett litet ess i rockärmen; mitt i allt ska jag släpa lös en tredje part, de odöda legionerna *myser*... tusen och åter tusen skelett, zombier och dödsriddare ledda av Vampyrfurstarna.. hihihi Vilket kaos det kommer bli *myser ännu mera* Synd på allt jobb med att skapa en värld bara...
"Ägna inte för mycket tid till att vara en bra människa, inte en jävel kommer att tacka dig för det"
"Ägna inte för mycket tid till att vara en bra människa, inte en jävel kommer att tacka dig för det"