Re: OT
Är det verkligen lönt att ge förslag, då du antagligen inte kommer att göra klart det?
"
Förresten; din fajt med porrstjärnor mot filosofer var fett ägig."
Tack. Synd bara att jag inte kom på fler grekiska filosofer. Jag ville inte använda wikipedia för
båda kategorierna.
"
2. Fler attackmeddelanden. /.../ Jag behöver fler utbytbara ord mitt i fraserna."
Det är ju de här som är roliga. Jag skulle hellre se att du skriver ut färdiga meningar och sedan bryter de mitt itu och kombinerar huvudstycken med olika bisatser. Lite som jag har gjort i min
konservgenerator (klicka bort alternativet "Vettiga maträtter"). Det ger rätt bisarra resultat. Dock måste du skriva allting på ett visst sätt.
<span style="margin-left: 0.7em">Jag ska bajsa på [din
xxx / dig ]
och sälja resultatet till norrmän.</span>
<span style="margin-left: 0.7em">Jag tänkte raka av håret på [din
xxx / dig]
men du är redan så skrattretande att det inte behövs.</span>
<span style="margin-left: 0.7em">[Min
xxx / Jag] kommer att äta upp [din
xxx / dig].</span>
<span style="margin-left: 0.7em">Dags att plocka fram toalettpappret
för du har så dassig humor.</span>
xxx = mamma, pappa, syster, barn, katt, hund, brevbärare
Det kan ge resultatet...
<span style="margin-left: 0.7em">"Jag ska bajsa på din
mamma för du har så dassig humor."</span>
...fast tyvärr även resultatet:
<span style="margin-left: 0.7em">"Dags att plocka fram toalettpappret
och sälja resultatet till norrmän."</span>
Ok, personligen tycker jag menlösa saker där man utbrister "VA?!" kan vara rätt kul.
"
Finns det några andra funktioner ni saknar? "
1. Könsneutrala ord (eller något som känner igen "a" i slutet av ord). I min porrfight med filosoferna så blev vissa respektabla kvinnor kallade för "klanten".
2. Att man kan starta en ny fight efter man slumpat fram striden. Som det är nu så måste man först klicka på "knyttets eldprov" och sedan "vidunder duell".
3. Länken med "flera fighters" bör vara ovanför själva namnrutorna. Då slipper man flytta på muspekaren om man snabbt vill ha fem (10) stycken fighters. Som det är nu så flyttas länken när det ploppar fram fler namnrutor.
4. Jag tyckte det var lite tråkigt att alla anföll med sin bästa teknik. Det vore kul om folk ibland varierade sig och testade att exempelvis förolämpa, trots att stensläggan är det man hanterar bäst. Detta är något som skulle kunna hända i början av striden, där du vill ha förbannelser och förolämpningar.
/
Han som gillade att bakgrundsfärgen i stridsbeskrivningsrutan var i den färg som vinnaren hade och som Han hade nytta utav när han testade kombinationer för att få
Feliath att förlora i någon strid