Nekromanti Kritik...

Master_Z

Swordsman
Re: Michael Stenmark

Jag tycker då i och för sig att inte att Svertfolk är SÅ himla bra men jag är väl den enda.....

Den stolta krigaren Master Z har sagt sitt
"Beuty is in the eye of the beholder"

Master_Z

Swordsman
Re: Du har så rätt...

I USA har dvärgar fortfarande svårt att bli tagna på allvar enbart för att de utmålats så rasistiskt i Ereb

På vilket sätt då menar du??

Master_Z

Swordsman
Re: därför

"NT" betyder "No Text".

Misstänkte detta...

Master_Z

Swordsman
Re: Glöm inte...

Dom punkter jag inte tänker[/i] hålla är punkt 1 & 8 ;)

Eleas

Hero
(TotalOT) Flames

"Glöm inte:"

Gjorde inte, täcks under nämda "och några till". /images/icons/smile.gif

"Flame: Att skrika argsint åt någon

Något som går emot Arvidosmens bud, men kan ändå användas för att låtta kättarna brinna!"

Nja, Flaming behöver inte imbegripa skrikande. Här är några trevliga s.k. beatings som jag sparat på från min favvo-newsgroup:

"Oh no! A bunch of pasty-faced geeks who sit inside all day masturbating to their scale models of Klingon battleships don't agree with me?! Where DID I leave that bottle of cyanide?" ---Kynes

"I stand corrected on a minor technicality, but this doesn't change the fact that you're still an arrogant buffoon with the IQ of Reynolds Wrap." ---Mark Berger till Anton Polinger

"Too bad. If they're my fantasies, I can bend you over a Miata and ram a telephone pole up your ass, and you'd have no say in the matter." ---Wayne Poe till Anton Polinger

M.a.o.: Så länge konsten utövas väl kan den aldrig dö. /images/icons/wink.gif

--
Björn

"The number of insightful points Paul has come up with can be counted on the hands of a shop teacher with chronic hiccups."
---Chuck Sonnenburg

Vindhand

Myrmidon
Well, duh... ;)

På vilket sätt då menar du??

Som ett skämt... Jag har svårt att se ereb som en "total ripoff av vår värld i en annan tid". Bl.a. med tanke på alver, dvärgar m.fl.

förlåt för den ovänliga titeln men jag har alltid velat säga så /images/icons/wink.gif

Rickard

Urverk speldesign
Själv tycker jag nog Kampanjboken till Ereb Altor, sedan kommer nog Kandra och Spelledarboken till Ereb Altor på delad andra plats.

/[color:green]Han</font color=green> som nog (förutom regelboken) mest använder Tjuvar & lönnmördare

Staffan

Myrmidon
Re: Monsterböckerna I&II

Att ta bort Nisse Gulliksson från illustrerandet av DoD-prylar kan aldrig ha varit en bra idé...

/Staffan
"Real stupidity beats artificial intelligence every time." - Terry Pratchett, Hogfather

Verjigorm_UBBT

Veteran
Re: Well, duh... ;)

Men om man inte räknar med raserna så kan man ju se hur många likheter som helst med vår egen värld och historia. Lite nyskapande är ju aldrig fel enligt mej.

Staffan

Myrmidon
Re: Hur var det med Nils Gullikson egentligen?

Nej, men han blev produktionschef eller nåt sånt i stället för illustratör... slöseri med talang säger jag!

/Staffan
"Real stupidity beats artificial intelligence every time." - Terry Pratchett, Hogfather

Vindhand

Myrmidon
Re: Well, duh... ;)

Men om man inte räknar med raserna så kan man ju se hur många likheter som helst med vår egen värld och historia. Lite nyskapande är ju aldrig fel enligt mej.

Så du menar att Chronopia är bättre på att inte likna vår värld? Jaja... jag kan inte säga att jag håller med men åsikten är fri /images/icons/smile.gif

Magnus Seter

Ansvarig utgivare
Staff member
Blev och blev...

...det var nog hans eget beslut. Han var ju den som i princip bestämde vad som hände på Target. Han of Malmberg förstås...

Jag håller med om att det hade varit kul att se att Nisse fortsatte som illustratör. Jag har vid några tillfällen bläddrat i hans skissblock och det är läskigt coola saker man hittar där.

Magnus

Inspirera. Engagera. Överraska
www.houdini.se

Eleas

Hero
Re: (TotalOT) Flames

Heh, det var de mildare. De värsta är rätt otryckbara; maila om du vill läsa dem.

--
Björn

"I had a nice long rebuttal written. 900 lines. Pretty impressive. I quoted several sources, offered canon evidence, the whole bit.
And then I realized I was arguing with one who has faith and deleted it all. I just couldn't stand to trod on anothers Bible."
--Cronan Thompson

Sodivra

Champion
Nu du..

Har du någon skiva med Blind Guardian hemma? Isåfall sätt på den nu. Annan röjjig skiva går väl också bra..

Är du klar? Har musiken blivit tillräckligt röjjig? Då får du bläddra ner..

[color:red]BRINN KÄTTARE, BRINNNNNN!

</font color=red>[color:yellow]fff</font color=yellow>-[color:red]WOOOOOOOOOOOOSH!</font color=red>
[color:yellow] brbrbrbrfsssrsshssfrsrrrrsssssssss!</font color=yellow>

Arvidosmen visar ingen nåd.

/Jag är en jägare.
Och jägare vilar aldrig.

Omvänd.. Omvänd nu kättare!