Nekromanti Kronofogden! Hjälp!

Organ

Out of time, out of mind
Schysst! Synd bara att du nåste kränga delar av samlingen för nått så simpelt som att kunna ställa mat på bordet. :gremsuck:

/Anders

Gordeg

Hero
På det mer relaterade ämnet så hittade jag i natt två oöppnade räkningar ligga och skräpa på vardagsrumsgolvet.
Jag vågar inte riktigt fråga vad man gör på vardagsrumsgolvet mitt i natten...
:gremtongue:

krank

Lättkränkt cancelkultur-kommunist
Schysst! Synd bara att du nåste kränga delar av samlingen för nått så simpelt som att kunna ställa mat på bordet.
Äh, samlingen har varit på väg ut sedan början av december. Däremot har jag varit lite seg med att hysta iväg dem på sistone, mest för att jag inte haft en bra kamera... Men nu fick jag en anledning att leta rätt på en kamrats kamera och knäppa bilder och lägga ut några.

Jag har omkring 40-50 figurer eller så. Allt utom kanske 5-6 som har extra stort affektionsvärde ska bort, bort, bort. Jag behöver pengar mer än vad jag behöver transformers, och förutom mat har jag lovat mig själv att köpa rollspel för en del av pengarna...

Organ

Out of time, out of mind
Jag behöver pengar mer än vad jag behöver transformers, och förutom mat har jag lovat mig själv att köpa rollspel för en del av pengarna...
Skönt i alla fall att veta att du inte kommer bränna stålarna på nåt oviktigt. :gremcool:

/Anders

krank

Skönt i alla fall att veta att du inte kommer bränna stålarna på nåt oviktigt.
Inte bara på oviktiga saker, heter det. =)

krank

Dags för en liten uppdatering:

Tack vare ett lån från en forumit (som ska betalas tillbaks till diverse lämpliga välgörenheter, gubevars), samt trevliga och hjälpsamma människor på Radiotjänst och KF, så har det hela löst sig såhär:

* Den betalning jag fick in till Radiotjänst tre dagar efter att de skickat ärendet till kronofogden, den inbetalning som skulle ha förvandlat de dryga 1000 kronorna till omkring 800, kunde inte förvandla tusingen till 800 utan dras istället från nästa TV-avgift.

* Kronofogden delar istället upp betalningen i två. Betalar hälften nu, hälften nästa månad.

Och med lite tur innebär alltihop att jag nästa månad är en aning mer skuldfri än jag var förra månaden...