Nekromanti kul saker

Maggan

Swordsman
Usch på dig!

Man ska ha respekt för dom äldre! /images/icons/mad.gif

->>Magnus<<-

"If i´ll ever meet you, i´ll control alt delete you..."

Feuflux

omjonasson.se
klassiker

Vi har en klassiker i vårt spelgäng. Det var en gång för rätt länge sedan när jag var SL och en av RP:na var tvungen att uppehålla en SLP (kommer inte riktigt ihåg varför). Han fick då den briljanta idén att leka fastighetsmäklare och klämde ur sig den berömnda kommentaren "Vill ni köpa finfina marker i Barbia?"./images/icons/smile.gif
Den kommentaren har sedan dykt upp lite till och från och vi tycker fortfarande det är lika roligt. Men det är kanske en sådan "You had to be there"-historia.

ps. SLP:n ville givetvis inte köpa några marker i Barbia...(som ligger i nördöstra Ereb Altor för den oinvigde). ds.

//[color:red]Feuflux
"Frågan är inte vad jag kan göra för dom, det är vad dom kan göra för mig."</font color=red>

Maggan

Swordsman
Och?

Att fler säger det tyder ju bara ännu mer på att det stämmer...

->>Magnus<<-

"If i´ll ever meet you, i´ll control alt delete you..."

Rickard

Urverk speldesign
Finns väl några såna trådar under "Rollspel". Använd sökfunktionen så hittar du dem.

/[color:green]Han</font color=green> som bl.a. startade en sån tråd

Hasse

Hero
"Då är det ju inte ens värt att ha ringbrynjan...Eller var krigaren väldigt kass på svärd från början?"

Han är fortfarande amatör så hans Stridskapacitet(SK) vilken det är man använder för att avgöra om lyckas med en attack eller inte är inte så högt ännu, så de negativa modifikationer ringbrynjan har får stora effekter. Sedan har han valt att ha två attacker och en parering vilket ytterligare gör att hans SK inte är så där jätte högt.

Hasse

So you think you can tell heaven from hell, blue skies from pain.
Pink Floyd

trollet

Warrior
jo vist händer det att vi gör det. men jag orkar oftast inte skriva allt.

trollet som inte har nån signatur