Magnamund
Warrior
Det här inlägget är förstås rätt meningslöst men fy fan vad jag ser fram emot att hålla spelet i handen och få förkovra mig i materialet. Om ni har skapat bra verktyg för att spelgruppen ska kunna skapa riktigt ångestdrypande, blodisande, tunga scenarier så ska det bli ett sant nöje att gräva ned sig i er vision av KULT. Jag ser fram emot ett moget, modernt spel som tar genren på allvar. De illustrationer ni bjudit på känns varken fel, löjliga, tråkiga eller dylikt, tvärtom. Kuk-bröstmonstret är ju vansinnigt häftigt men kanske ingenting man slänger upp framför sina småungar eller svärföräldrar, om man har några dvs...
Just den bilden lär det dock bli problem med i konservativa USA. Hur gör ni då? Ska ni sätta självhäftande klisterlappar på de ex som säljs till kunder i USA eller hur löser ni det? Kommer spelet ens kunna säljas i butik till personer under 21?
Just den bilden lär det dock bli problem med i konservativa USA. Hur gör ni då? Ska ni sätta självhäftande klisterlappar på de ex som säljs till kunder i USA eller hur löser ni det? Kommer spelet ens kunna säljas i butik till personer under 21?