Kult och eon

Goslasse

Veteran
Hej forumet. Jag vet inte om jag postar det här på rätt plats då jag är ny här. MEN! Jag städade hemma hos mina föräldrar och hittade ”Kult” från 90 talet, ”eon” från 00 talet och ett gammalt heroquest från när jag va ung på 90 talet, samt ett “lord of the rings” spel (games workshop). Är någon intresserad av dessa saker? Eon är i toppskick
Men resten är lite slitet. Det tar emot att skänka sakerna på loppis om det finns något värde i det hos någon här.
Med vänlig hälsning, Danne

zonk

muterad
Hero Quest skulle oxå kunna sälja för hyfsade pengar, särskilt om det är komplett.

Fnord

Veteran
Folk har nämnt Kult och HeroQuest, men det fanns ju fler spel i samlingen:
-Om Lord of the Rings spelet har figurer och inte bara en regelbok så kan du nog få en okay summa för det spelet. Finns alltid folk som vill ha GW figurer.
-Eon böcker tycks inte ha något större värde. Förmodligen en kombination av att NeoGames tyckte om att trycka rätt många exemplar av allt och att det inte finns någon större nostalgi för spelet.

Om ditt mål är att bli av med spelen så är det enklaste nog att bara lägga upp rubbet på Tradera. Du kan nog få minst 100kr för Eon och en bra bit mer för de andra sakerna, om skicket inte är kattastrofalt.