zonk
muterad
Ja är det en bugg eller en feature? Ibland ser jag inlägg från Kultur bland de senaste inläggen i högerspalten, ibland inte. Ofta syns de när jag först laddat sidan, men försvinner nästa gång jag laddar in den. Ibland är det istället så att topicen syns till höger så länge den har olästa inlägg, men sedan försvinner den, iaf till nästa refresh. Skumt..
Ett annat mönster jag tycker mig se är att topics från Kultur och Rollspel.nu dyker upp i högermenyn så länge jag är inne i en topic, men försvinner på "startsidan" för forumet.
Det spelar mig ingen roll och jag hade inte på tusen år tyckt att nån tekniker ska lägga nån tid på det, men jag tänkte iaf meddela att det är nåt som händer..
Ett annat mönster jag tycker mig se är att topics från Kultur och Rollspel.nu dyker upp i högermenyn så länge jag är inne i en topic, men försvinner på "startsidan" för forumet.
Det spelar mig ingen roll och jag hade inte på tusen år tyckt att nån tekniker ska lägga nån tid på det, men jag tänkte iaf meddela att det är nåt som händer..