Nekromanti Kunde inte hålla mig!

Nalle med AK4

Swordsman
Vafan postade du om rollspelet inte var färdigt för? :gremmad:

Nej, allvarligt talat. Väldigt snyggt och proffsigt. Hoppas spelet blir bra också, då är det ju optimalt. :gremsmile:

krank

Lättkränkt cancelkultur-kommunist
Ah! En liten kommentar bara: Sidan är riktigt snygg, men vänsterspalten ser konstig ut i Opera...

Eta Cassiopea

Veteran
Bilderna är gjorda i 3dstudio max 4.2... med lite hjälp av photoshop.... =)

Sidan är KRAFTIGT uppdaterad nu... gå gärna in och kolla!

Eta Cassiopea

Veteran
Det är nog svårt att göra ett optimalt spel.. =) Ett optimalt spel för mig är nog inte optimalt för alla andra.. =) Ska snart lägga upp lite material!

Mask_UBBT

Hero
Jag undrade vad den där pelaren var för något. Så det är en stad, alltså. Koolt koncept, men jag tror man bättre skulle fatta hur stor den var om du la till några pyttesmå skepp som flög runt eller något.

Intressant koncept i övrigt med.

Eta Cassiopea

Veteran
Orginalbilden är ser MYCKET bättre ut.. men det är 2048 x 1024 stor... inte poppis att lägga upp.. =) Men det borde jag kanske göra.. =)

Mask_UBBT

Hero
Jag sa inte att den inte såg bra ut, bara att känslan av gigantisk stohet skulle fungera bättre med ett jämnförelseobjekt, som ett slugstort megarymdskepp eller något.

För all del, lägg upp bilden, och gr den mindre till en klickbar länk.

(Lagt till; Råkade svara på fel tråd)

Anders Åstrand

Swordsman
verkar rikitgt kul, tycker om när det finns många olika typer av "features" en karaktär kan ha. här såg det ut att finnas cybernetik, psioni, mutationer och "vanliga" teknologiska verktyg (vapen osv). stora möjligheter för karaktärer som inte bara är väldigt olika personer, utan som även kan mycket spridda grejer KUL. (är lite trött på det vanliga, antingen kan man slåss, eller så kan man magi.) är nu bara inte gubbarna indelade i klasser eller dylikt så man bara kan antingen ha psioni, mutationer eller cybernetik eller liknande utan kan blanda som man vill verkar det riktigt skojigt. Kommer det som tryckt bok eller i elektronisk form, och när kan man vänta sig att få spela det?

Nalle med AK4

Swordsman
Vad jag menar med ett optimalt spel är förstås ett spel som både ser snyggt ut och har bra regler, och det snygga verkar du ju ha klarat av :gremsmile:

wilper

Gubevars en rätt produktiv människa.
Onekligen mycket snyggt!

Kommer det att bli ett tryckt köpespel (mtp alla de fina färgbilderna)?

krank

Lättkränkt cancelkultur-kommunist
Ska det inte vara

"self improvement is masturbation - self destruction, now..."

- Tyler Durden

Eta Cassiopea

Veteran
Man kan inte riktigt blanda hur som helst...

Cybernetik + Psioni = Nej
Cybernetik + Mutationer = Kanske
Psioni + Mutationer = Ja

Det kommer släppas elektroniskt. Låt er inte luras av alla fina bilder... det är innehållet som räknas... =)

Erufailon

Swordsman
lite smakprov...
samma bild men olika settings.
bild1
bild2
bild3

hoppas dom fungerar... obs! det kan ta lite tid att ladda dom
ifall de inte fungerar så e det inget fel på dom utan bara kopiera in adressen i adressfältet istället.