Nekromanti Kuponger på lulu.com

wilper

Gubevars en rätt produktiv människa.
Enter code APRSHIP10 and save 10% on all print books and photo books. Get free ground shipping on orders of £35 or more. Offer expires April 14th. Don't forget, coupon codes are CASE-SENSITIVE.

Fri frakt och 10% är en rätt trevlig kombination, dock, man måste upp i en lite större beställning för att få den fria frakten.

claes

Swordsman
Jag fick det här idag:

Enter code UNIVERSE25 at checkout and save 25% on all print books. This offer ends Friday, April 15th at midnight. Remember, coupon codes are CASE-SENSITIVE.

25 % är ju rätt bra rabatt. Gäller endast idag (15 april) dock.

wilper

Gubevars en rätt produktiv människa.
Enter code APRSHIP50 at checkout and get free mail shipping (weight restrictions apply) or 50% off Ground shipping. Offer expires Friday, April 22nd at 11:59 PM. Don't forget, coupon codes are CASE-SENSITIVE.

Lightshy

Hero
Ok? Får man fråga vad det kostade? Beställde du bara det exet eller var ni flera som gick ihop?

Hans E Magnusson

CAPS LOCK
Lightshy;n176544 said:
Ok? Får man fråga vad det kostade? Beställde du bara det exet eller var ni flera som gick ihop?
Den gick på $21.57, beställde själv. Men tyvärr har dom plockat bort den nu. Men skulle gissa att med lite kreativt googlande borde man kunna hitta nått intressant.

Lightshy

Hero
Så den går inte att beställa nu?
Vet inte om jag fattar rätt? Hade dom den som färdig bok att köpa eller fick du trycka den som en egen bok?
Hur gjorde du då i så fall?

Hans E Magnusson

CAPS LOCK
"Dom" REUP teamet hade lagt upp den, men den spreds nog mer än dom var sugna på så dom fick ta ner den. Lagligheten att lägga upp boken för försäljning är väl tveksam.

Men det är ju inget som hindrar en att lägga upp den för egen del.

Lightshy

Hero
Jag har pdf'n måste bara kolla hur jag ska göra.
Några tips eller annat väärt tänka på?

Hans E Magnusson

CAPS LOCK
Njä men det finns en massa olika omslag och filer i olika format och uppdelad för att dela upp boken i flera böcker.
Är ganska lätt att lägga upp en bok på lulu, man får bra hjälp från sidan.

Owlbearpig

Bäst i Sverige på rollspel
Enter code 420SAVINGS at checkout and get 20% off the price of your books PLUS free US Mail shipping. This offer expires April 20th at midnight so don't delay. Remember, coupon codes are CASE-SENSITIVE.

The fine print: This offer applies to listed products only. It cannot be combined with other offers and cannot be applied to previous purchases. Destination and weight restrictions apply.

"Destination restrictions" kan betyda att det här inte är så bra som det låter. Men testa vettja.

Owlbearpig

Jag kan meddela att 420SAVINGS ger fri frakt till Sverige (och 20% rabatt). Lite tid kvar att utnyttja den än.

claes

Swordsman
Use code QUEEN90 at checkout and save 25% on all print books. This offer expires April 21st at midnight. Don’t forget, coupon codes are case-sensitive.

Owlbearpig

Enter code APRSHIP20 to save 20% on all print books PLUS get free mail shipping. Offer ends May 1st at midnight. Don't forget, coupon codes are CASE-SENSITIVE.

The fine print: This offer applies to listed products only, cannot be combined with other offers and cannot be applied to previous purchases. Destination and weight restrictions apply.

Owlbearpig

In memory of all our lost socks, Lulu offers you 30% off all print books. Enter code LOSTSOCK30 at checkout. This offer ends Monday, May 9th at midnight. Remember, coupon codes are CASE-SENSITIVE
.
The fine print: This offer is applicable to listed products only. It cannot be combined with other offers nor be applied to previous purchases.
We will never forget!

30% utan fri frakt alltså. Kan vara bättre att vänta in en med typ 20% och fri frakt, men jag gillade verkligen motiveringen "In memory of all our lost socks".