Nekromanti [Kutulu] Korrläsare sökes på kort varsel!

krank

Lättkränkt cancelkultur-kommunist

Äventyret "Ett statligt ärende i norr: De försvunna soldaterna" kommer att behöva korrläsas i två ganska snabba vändor. Den första vändan påbörjas IDAG och pågår fram till den 10:e; den andra vändan pågår mellan den 11:e och den 17:e.

Är du intresserad av att hjälpa till? Alla sorters konstruktiva kommentarer är som vanligt välkomna, även om vi naturligtvis inte garanterar att vi håller med om allt.

Belöning utgår i form av att ens namn står med i boken.

Skicka ett PM eller svara på det här meddelandet om du är intresserad, så får du en google docs-länk i PM.

Målet är att få c:a 5-10 pers att titta på texten per korrvända, så vi behöver totalt c:a 10-20 korrläsare...

(Anledningen till den korta deadlinen är enkel: det har tagit lite längre än idealiskt att få texten så klar som vi vill ha den innan korrläsare släpps lösa på den, och vi vill ha släpp på Gothcon...)

Attachments

wilper

Gubevars en rätt produktiv människa.
(Otroligt OT fråga. Om du har en tryckklar fil den 18e, hur trycker du för att ha böckerna i handen i tid till GC?)

krank

wilper;n276224 said:
(Otroligt OT fråga. Om du har en tryckklar fil den 18e, hur trycker du för att ha böckerna i handen i tid till GC?)
Publit. Upp till 5 tryckdagar, plus 2-3 frakt via posten. Det är vad de skriver på hemsidan och det är också min erfarenhet sedan tidigare. Inte sällan har jag böckerna i hand så snabbt som fem arbetsdagar efter att jag skickat på tryck.

krank

Jösses, vilket gensvar! 11 pers har hört av sig via wrnu eller Facebook på bara ett par timmar.

Jag tror att det är nog för en första vända. Jag kommer att posta igen om drygt en vecka, när det är dags för vända #2. Givetvis kan man höra av sig redan innan, men då kommer man nog att få vänta tills den 10:e med att få tillgång till dokumentet.