Jag har en kort fråga som någon säkert kan svara på. Jag har skrivit en liten rapport till mitt examensarbete, och som appendix till den rapporten så vill jag lägga in min dokumentation till mitt program.
Grejen är att dessa två är skrivna i olika dokument och jag använder olika stilmallar för båda. Och med tanke på att stilmallshantering i open office är aningen sämre än en lvl 1 wizard med 9 i intelligence i 3rd ed D&D så undrar jag om det finns något lättare sätt göra det. Eftersom jag ska spara rapporten i PDF-form så undrar jag om det finns något sätt att lägga ihop två PDFer. DVS jag konverterar mina två dokument till två olika PDFer och slänger på dokumentationsPDFen på slutet av rapportsPDFen. Att skriva ut dom individuellt är inget problem men min handledare kommer med största säkerhet vilja ha dom sparade i någon databas också.
Übereil
Grejen är att dessa två är skrivna i olika dokument och jag använder olika stilmallar för båda. Och med tanke på att stilmallshantering i open office är aningen sämre än en lvl 1 wizard med 9 i intelligence i 3rd ed D&D så undrar jag om det finns något lättare sätt göra det. Eftersom jag ska spara rapporten i PDF-form så undrar jag om det finns något sätt att lägga ihop två PDFer. DVS jag konverterar mina två dokument till två olika PDFer och slänger på dokumentationsPDFen på slutet av rapportsPDFen. Att skriva ut dom individuellt är inget problem men min handledare kommer med största säkerhet vilja ha dom sparade i någon databas också.
Übereil