Nekromanti Länken till Drunoks Drängar

Avslagen_Cola

Warrior
Tänkte bara vara lite petig och påpeka att länken på Eon-forumet till Drunoks Drängar inte är uppdaterad, eller så är den uppdaterad för tidigt.
Borde den inte flyttas till sidan som fungerar istället eller är det någon stor och ondskefull plan bakom det hela?

Hjalle

Swashbuckler
Det är mig veterligen ganska många länkar till just samarbetssidor som är dåligt uppdaterade - eller så är de det, och så är det jag som är taskigt uppdaterad.

Var vänder man sig om man vill få upp en länk till sin sida på forumet, btw? Vart som helst? Liksom, Tokons Tokar. Hallå.

-Hjalle, tokfan själv.

EchonCique

Hero
Fellänkat

Jo. Jag vet om att det är fellänkat på en del ställen. Dock är det inget jag kan göra åt då dessa sidhuvuden för diverse subforum är hårdkodade filer som jag inte kommer åt.

Så samla ihop alla som är fel så kan jag sammanställa en lista och skicka vidare så kanske de kan korrigeras om ett tag(tm).

För övrigt fungerar länksystemet på huvudsidan om man vill ha in sin länk till en rollspelsrelaterad sida. Fråga mig inte hur det fungerar bara, för det har jag ingen som helst koll på. :gremsmile:

Pom

Swashbuckler
Re: Fellänkat

Njaä, det kräver väl att någon redaktör knappar in det förslag man skickat in? Den länk jag skickade in för ett halvår sedan har iallafall inte kommit upp än. :gremsmile:

EchonCique

Hero
Nu är den fixad!

Det krävdes som sagt programmering av allas vår webbmästare Gardener innan jag eller någon annan redaktör kunde gå in och ändra i beskrivningarna av varje forum där dessa länkar ligger i.

Nu skall den dock vara korrigerad. Bättre sent än aldrig och tack till Gardener för att du fixade så jag och andra kan gå in och ändra själva nu, så vi slipper störa dig varje gång. :gremsmile:

EchonCique

Hero

Njaä, det kräver väl att någon redaktör knappar in det förslag man skickat in? Den länk jag skickade in för ett halvår sedan har iallafall inte kommit upp än.
Nu är jag inte riktigt med på vad du menar .. Har du lust att förklara?

Pom

Swashbuckler

Citat:
Njaä, det kräver väl att någon redaktör knappar in det förslag man skickat in? Den länk jag skickade in för ett halvår sedan har iallafall inte kommit upp än.

Nu är jag inte riktigt med på vad du menar .. Har du lust att förklara?
I länksektionen finns en meny för att lägga till en ny länk. Jag använde den för ett antal månader sedan för att föreslå en sida till Rollspelssidor/Fantasy/ADoD.
Någon bekräftelse eller något avslag har jag inte fått, och länken finns inte med i registret. Därför antar jag att proceduren inte är helautomatisk, utan att någon måste läsa förslaget och inlemma det i länklistan på något sätt.

Nu vet jag ju att ni wrnu-snickare pysslar med detta på ideell fritid, så det här skrev jag inte för att tjata utan för att ämnet kom upp.
Jag har skrivit in länkansökan igen idag, ifall den tidigare åts upp direkt eller av månaders entropi.