Nekromanti Läser du aktuella serier?

chrull

Stockholm Kartell
Weird Quest said:
Hur står sig Now-titlarna mot de tidigare? HAr inte läst något av det än.
Jag gillar Deadpool och Avengers. Iron Man är okej, men jag vet inte riktigt om det kommer kunna leva upp till Extremis och det som kom efter...

Hawkeye är väl inte riktigt Marvel Now, men Hawkeye kan vara det bästa som kommer just nu. Läs Hawkeye.

Fyra anledningar till varför alla ska läsa Hawkeye:
1: Because Boomerangs:
2: Tracksuit Dracula Bros och snygg censur:
3: (Deregatory patriarchal epithet) Avenger (Slang for male genitalia):
4: Blade runner på laserdisc:

Storuggla

Champion
Min seriekonsumtion har fallit drastiskt. Antingen har de jag läst tagit slut eller så har förlaget lagt ner.
Kvar finns endast Fatale, Wandering Son och Empowered. Alla andra som Fell, DMZ, Gotham Central, Scene of the Crime, Criminal, Queen & Country osv har som sagt lagts ner eller tagit slut. Tragiskt på ett vis.

Storuggla, ges ens Artesia ut

chrull

Stockholm Kartell
Storuggla said:
Alla andra som Fell, DMZ, Gotham Central, Scene of the Crime, Criminal, Queen & Country osv har som sagt lagts ner eller tagit slut. Tragiskt på ett vis.
Fell lever väl fortfarande? #10 och #11 ligger på Templesmiths att-göra-lista senast jag hörde något. Tror jag.

Storuggla

Champion
"Fell lever väl fortfarande? #10 och #11 ligger på Templesmiths att-göra-lista senast jag hörde något. Tror jag."

Jag är då något mer cynisk än dig när det gäller rollspelsdeadlines och serietidningars liv. Jag tror de lever när jag ser nya ex i butiken, eller när min serienasare in suckar djup när man nämner titeln...

Storuggla, köttsår i hakan

chrull

Stockholm Kartell
Jo.

Jävla Ellis.

Ge oss Fell, Desolation Jones och Doktor Sleepless tack.

Gurgeh

The Player of Games
Staff member
chrull said:
Jo.

Jävla Ellis.

Jag har fattat principbeslutet att vänta med att läsa nya serier av Warren Ellis till efter att sista numret är publicerat. Han har lite för många gånger skrivit fem riktigt lovande nummer av något nytt och sedan tröttnat och börjat på något annat.

/tobias

God45

#PrayersForBahakan
Gurgeh said:
chrull said:
Jo.

Jävla Ellis.

Jag har fattat principbeslutet att vänta med att läsa nya serier av Warren Ellis till efter att sista numret är publicerat. Han har lite för många gånger skrivit fem riktigt lovande nummer av något nytt och sedan tröttnat och börjat på något annat.

/tobias
Efter att vi väntade så jäkla länge på Planetary är det här det enda vettiga.