Vår längsta kampanj, ett hemmabygge i fantasymiljö, varade i över 10 år, med minst 150 speltillfällen. I praktiken var det flera långa kampanjer staplade på varandra , men i samma värld, och med kontinuitet i SLP, platser etc. Jag tror att någon eller några rollpersoner var med hela vägen, även om de var "parkerade" ibland så att spelaren fick testa att spela något annat en tid. De gick från unga oerfarna äventyrarwannabees till åldrade, garvade och oerhört mäktiga världsomskapare. Regelmässigt hann vi med att testa minst ett dussin system, en del köpta (BRP, Ars Magica, Harn och några till) en del egenskapade. Det blev många transformationer av samma rollpersoner...
Oneshots i den världen var korta insticksäventyr, en eller två kvällar långa.
Korta kampanjer var 3-5 kvällar, och sedan kom de långa kampanjerna som kunde vara upp mot 15-20 kvällar långa (den längsta var nog en bit över 30 kvällar).
Sedan dess har ingen spelvärld klarat mer än ett tjugotal gånger tror jag, även om en 80-talsvärld med cthulhu-vibbar dykt upp i olika iterationer genom åren (från 80-talet, då det var vår nutidskampanj, till i år), där SLP från en version dykt upp i en annan, men med ny SL och ny regelmotor. Men det är lite kul när gamla kända SLP kommer tillbaka i helt oväntade sammanhang, och ofta med en ny twist!