Mekanurg I'd rather be different than indifferent. Joined 17 May 2000 Messages 8,105 Location Port Kad, The Rim Friday at 20:11 #741
Boganis Veteran Joined 21 Dec 2024 Messages 188 Friday at 20:21 #742 Mekanurg said: Click to expand... Blir du glad eller vemodig? För mig ruller ju inte vemodet in på fredagen oavsett hur mycket jag gillar mitt jobb. Älskar låten!
Mekanurg said: Click to expand... Blir du glad eller vemodig? För mig ruller ju inte vemodet in på fredagen oavsett hur mycket jag gillar mitt jobb. Älskar låten!
Mekanurg I'd rather be different than indifferent. Joined 17 May 2000 Messages 8,105 Location Port Kad, The Rim Friday at 21:03 #743 Boganis said: Blir du glad eller vemodig? För mig ruller ju inte vemodet in på fredagen oavsett hur mycket jag gillar mitt jobb. Älskar låten! Click to expand... Jag är vemodig, åtminstone denna fredag.
Boganis said: Blir du glad eller vemodig? För mig ruller ju inte vemodet in på fredagen oavsett hur mycket jag gillar mitt jobb. Älskar låten! Click to expand... Jag är vemodig, åtminstone denna fredag.
Boganis Veteran Joined 21 Dec 2024 Messages 188 Friday at 21:21 #744 Mekanurg said: Jag är vemodig, åtminstone denna fredag. Click to expand...