Låtar som ger fredagsfeeling

Franz

The force is female
Joined
4 Dec 2010
Messages
6,454
Nu under sommaren passar det ju också bra med en sommarplåga. Denna superjobbiga låt ligger mig varmt om hjärtat. Inte minst för att jag gått samma filmutbildning som Nick Schröder och gjort en del kreativa projekt med honom och tycker att han är en otroligt trevlig person! 🙂

 

Brior

Swordsman
Joined
1 Jul 2002
Messages
566
Location
Gävle och Åland

Den här låten har jag som humörsättare för skrivandet på ett romanprojekt (som ännu inte publicerats). Jag tycker den signalerar: ”Nu sticker jag från det gamla, sätter mig i bilen och drar ut i det okända!”
 

Franz

The force is female
Joined
4 Dec 2010
Messages
6,454
Frun ska träffa vänner ikväll så jag kommer vara hemma och passa lillkillen. När han somnat planerar jag att lira lite tv-spel. Så denna musik ger mig riktig feeling denna fredag 😁

 

Mogger

Hipsteranka
Joined
12 Nov 2001
Messages
17,789
Location
Ereb Altor
Gör mitt bästa för att hitta lite glädje efter en tung vecka. Den här dängan hjälper:
 

Deodanders

Syntaldicus Nomenclatus
Joined
24 Nov 2005
Messages
621

Det hade varit en fantastisk fredag om Longlegs också hade haft svensk premiär idag, men peppen är ju inte mindre för det.
 

Franz

The force is female
Joined
4 Dec 2010
Messages
6,454
Idag åker vi från skärgårdsön vi semestrat på och in till Stockholm igen. Lillgrabben älskar båtfärden, så jag kan inte låta bli att hylla tillfället med en sjömansvisa:

 
Top