Nekromanti Lönnmördare

Nalle med AK4

Swordsman
Re: Ska vi testa?

Ska vi testa?
Match1: Äventyraren.
"JA där är han igång, in genom porten och tjong, oj, där kom en vakt, han fick en rejäl råsop, men han dänger in vakten i ett skåp med porslin som brakar till rejält. Nerför borggården..
OJ! Där satt en vakt i ett fönster! Den där pilen måste gjort riktigt jäkla ont! Ajaj, men han linkar vidare, uppför trappan till
baronens gemak. Oj, här hoppar fyra biffiga livvakter fram och sparkar skiten ur äventyraren, men han mallar på med sitt långsvärd+15 och får till sist ner dem. Han smäller upp dörren till gemaket och upptäcker att baronen har vaknat av stridslarmet och flytt, men lämnat sitt favorittroll kvar för att ta hand om äventyraren. Oj oj, ett snöpligt slut för äventyraren!"
Match2:Lönnmördaren.
"Det går bra här, den första vakten neutraliserad med hjälp av ett kvickt slag med en klubba i bakhuvudet, och nu vilar han tryggt i skåpet. Vår lönnmördare smyger försiktigt genom skuggorna på borggården och klättrar upp på taket, avleder vakternas uppmärksamhet genom att kasta ner stenar i stuprännan, droppar ner genom vindögat och gör processen kort på baronen med hjälp av sina giftiga dolkar! Grattis!"
'Nuff said.
Nalle

Nalle med AK4

Swordsman
Bra talat, Krille.
Personligen gillar jag både tjyvar och lönnmördare.
De är så härligt sneakish.
Dessutom är inte hantverkare värdelösa.
Hördu Klaatu, vad har du spelat? Krigare? Krigare? Krigare? Eller kanske Krigare? Eller rent av....*trumvirvel*...KRIGARE?
Eller, när du kände för att inte strida så mycket utan mera spela rollspel...en svärdsmagiker! Wow!
Nalle

Nalle med AK4

Swordsman
Re: IRONI

Vad fan skulle var kul med det? Men om det var ironi (vilket jag måste säga att jag betvivlar) vill jag be om ursäkt för att du har fått bli allas vår hackkyckling. Det var längesen jag skrev av mig såhär. Mmmm...
Nalle