Nekromanti Lös sida

L337

Warrior
Joined
11 Mar 2003
Messages
355
Location
Norberg
En och snart 2 sidor har lossnat från min N2 bok.
Dålig kvalitet om man jämför med den inbundna D&D ver.6 boken som var inbunden.
Någon som vet om sidan sitter fast om man limmar tillbaka den med attacklim.
 

nudel

Veteran
Joined
3 Jan 2003
Messages
38
Location
Falun
HoHo du din nybörjare :gremwink:
Min bok har förpassats till en pärm och ändå har jag aldrig använt boken in spel.

Det du.
 

Svarte Faraonen

ром и смерть
Joined
12 Oct 2000
Messages
10,787
Location
Värnhem, Malmö
Jag har för mig att vi hade en top-1000-lista på "Du vet att du spelat för mycket rollspel när..." som hade just "Du vet att du spelat för mycket rollspel när det roligaste du vet är när sidorna lossnar ur neotechboken" som en post. Undrar just om någon korrade listan och tog bort dubletter och liknande någon gång?
 

GrottrolletNaug

Swashbuckler
Joined
12 Dec 2001
Messages
3,026
Location
Uppsala
1/3 del av min N2 regelbok är lös.

Tyvärr så är just N2-böckerna kända för att falla sönder extra kvickt.

Nej, jag vet inte om vanligt lim kommer funka, men det låter som det kommer bli svårt att få det snyggt. Du får nog acceptera att något kapitel kanske kommer vara löst istället :gremfrown:

Jag hörde dock om en kille vars N2bok hade ramlat sönder dödssnabbt. Han kontaktade Neogames (CJS tror jag det var) och pratade om det. Det slutade med att han skickade in N2-pärmen till Neogames som skickade en ny bok tillbaka till honom.

/Naug, som fortfarande tycker att dom borde bundit N2boken med lim och]/b] tråd som dom gjorde med Eon2-boken.
 

Ackerfors

Alas, your rapids!
Joined
21 Jan 2001
Messages
7,468
Listan [ot]

Listan finns på diverse hårddiskar här. Jag och Arvidos har den, men det kan var fler. Jag började korra men min förra dator krashade titt som tätt så stora delar försvann... Kanske börjar om någon dag. :gremsmile:
 

Ackerfors

Alas, your rapids!
Joined
21 Jan 2001
Messages
7,468
Det ingår...

N2-boken ska gå sönder. Det visar att man spelat det och att det är en N2-bok. (Skulle vilja sätta en smiley efter men det går inte eftersom jag är allvarlig)

Testa att sök på det ämnet för att få upp fler trådar om det.
 

PAX

Jordisk Äventyrare
Joined
16 May 2000
Messages
3,149
Location
Tindalos
Början till förfallet...

50% av boken var ett lösbladssystem när jag tog ut resten av sidorna och satte allt i en pärm med plastfickor. Bra för då kan man inkludera andra husregler och liknande i samma pärm.

Alternativet är att klaga hos Neotech så att de skickar en ny regelbok men den håller säkert lika länge...
 

Perenna

Swordsman
Joined
5 Apr 2001
Messages
655
Location
Göteborg
En och snart 2 sidor har lossnat från min N2 bok.
Dålig kvalitet om man jämför med den inbundna D&D ver.6 boken som var inbunden.


Värst vad alla klagar på Neotechs bindning. Minns jag inte helt fel, så har det dykt upp klagomål på vissa andra moduler också (kanske Eon 1 och Eon 1 Deluxe, innan trådbindningen?).

Jag har alla Neogames moduler, och alla är köpta första (eller i sällsynta fall andra) dagen de funnits i butik. Inte en enda av mina böcker har tendenser till sidlossning...
 

Krille

Super Moderator
Joined
7 Feb 2000
Messages
29,540
Location
Mölndal, Sverige
"Värst vad alla klagar på Neotechs bindning. Minns jag inte helt fel, så har det dykt upp klagomål på vissa andra moduler också (kanske Eon 1 och Eon 1 Deluxe, innan trådbindningen?)."

De produkter som det klagats mest på är Neotech 2 och Eon 1 Deluxe.
 

nexussix

Warrior
Joined
23 Aug 2001
Messages
260
Location
Stockholm
Re: 1/3 del av min N2 regelbok är lös.

Jag skickade in pärmen och fick en ny bok inom 1 vecka. Bra service Neogames!
 

L337

Warrior
Joined
11 Mar 2003
Messages
355
Location
Norberg
Re: Lös bok

Nu har nästan resten av boken rasat ihop (sidorna sitter lösa och kommer snart ramla av) och jag har aldrig spelat N2 och använt den.
 

Desticado

Veteran
Joined
4 Apr 2003
Messages
68
Location
Västerås (Bjurhovda)
Re: 1/3 del av min N2 regelbok är lös.

Hej trollet

Din bok är tydligen trasig stämmer det ???

Jag hade samma problem som du men jag läste det genom att köpa A4-plastfickor att lägga sidorna i, så nu har jag grundboken + offensiv liggandes i plastfickor i en vanlig bokpärm

Ps Kommer inte ihåg hela ditt namn, hoppas att du ursäktar mig Ds
 
Top