Nekromanti lägg ner detta nu pojkar

Kullendorff

Warrior
Det du ...

Jadu ... att om och om göra samma misstag.
Vad jag tror om det?

Allvarligt, behöver jag säga det?
Man brukar lära sig.

Just my 2 cent.

Och JA.
Jag tycker det ÄR arrogant att behandla konsumenterna på det viset. Allt annat vore lögn.
Jag vet faktiskt inte någon EON modul som HAR kommit i tid.
Sluta ge oss orimliga releasedatum och ge ut realistiska istället. ... själv väntade jag nog ett halvår på Consaber.
Att gå ut så hårt och säga att "Snart!! e XXXX klar" för att sedan dra ut på det i typ 6-8 månader tyder på ganska mycket arrogans.

MvH
Kullendorff

btw .. som du vet så låg tillverkningen på Warhammer FRPG helt fel ett tag. Och när det gäller Hârn .. kolla upp siffrona lite .. ;]

"A Devil who had unity, would be a God."

Kullendorff

Warrior
Sure

Men isf kan dom väl för bövelen säga det från början istället för att ge ut en massa skitsnack om release datum som ALDRIG (japp, det är aldrig .. tvärtemot alltid) håller.
Även om dom är preliminära.

Bättre med positiva överraskningar än negativa.

MvH
Kullendorff

Kullendorff

Warrior
Det e ju det jag gör ...

;]

Och jag tycker inte om det.
Därför så vänder jag mig åt folket som får pengar för att göra det och ger dom en känga kritik i förhoppning att dom mot all förmodan skulle bry sig.

MaH
Kullendorff

Kullendorff

Warrior
Bör ju tilläggas ...

.. att så vitt jag vet har inte skrivtakten varit NeoGames största problem. Om jag kommer ihåg rätt låg till exempel Consaber färdigskriven ett bra tag på någons hårddisk.
Men det vet eventuella inblandade bättre än mig.

Bara ett litet inlägg som dämpar alla:
"Jag väntar hellre på något bättre" inlägg.
Det gör jag med, men då vill jag veta det ifrån början.

MvH
Kullendorff

Krille

Super Moderator
Den där irländaren

"Jadu ... att om och om göra samma misstag."

Det är nya misstag varenda gång. Inte samma, utan nya.

"Jag tycker det ÄR arrogant att behandla konsumenterna på det viset. Allt annat vore lögn."

Poängen, som jag har försökt få fram, är att vi inte gör det med avsikt. Det är utomstående händelser som inte kan förutses och därmed inte heller planeras för som har gjort att planerna stuper.

Du kommer ihåg den där distributörskonkursen jag pratade om? Sådana saker kan man inte planera för eller förutse. Först nu, två år senare, börjar vi kunna ta oss förbi efterdyningarna av den händelsen. Eller du kanske vill att vi ska lägga på två (2) år på releaseplanerna utifall att en distributör går i konkurs?

Inträffar en sak av den magnituden så får det konsekvenser. Det är inte arrogans. Det är verkligheten.

Det är däremot arrogant att tro att Neogames är någon form av kronomager, som kan åka tillbaka i tiden och ställa varenda utomstående händelse som påverkar negativt tillrätta igen.

"Jag vet faktiskt inte någon EON modul som HAR kommit i tid."

Monster&Varelser, Alver: Förbannelsens Folk och Jarla: Äventyr och stadskampanj. M&V kom till och med två veckor före utsatt tid.

"Sluta ge oss orimliga releasedatum och ge ut realistiska istället."

De är realistiska när vi sätter dem. Sen kommer den där irländaren Murphy och jävlas.

Jag säger inte att jag är glad över läget. Jag är inte det minsta stolt över det. Men jag biter ihop och jobbar vidare, i alla fall tills man får läsa sådana här (i brist på bättre ord) anklagelser. Sådant gör att man totalt tappar all lust att jobba vidare, och jag har enormt stor lust att bara markera mappen "Neogames" och klicka på Delete, och skicka kampanj, drakar och misslor till nollenhetens eviga glömska. Just nu känns det som att "det kan ni gott ha, era otacksamma j-vlar".

Jag kräver inte smör för att jag ska fortsätta att jobba. Det enda jag kräver är lite jävla respekt. Låt bli att anklaga, när du inte har den blekaste om vad som händer bakom kulisserna.

- Krille
<A HREF="http://www.foxtail.nu" target="_new">http://www.foxtail.nu</A>

Kullendorff

Warrior
If You can´t take the heat - etc ...

Ett par saker vet vi Krille.

Ett, att du är en förbannat bra rollspelkonstruktör, inget smör, jag har sagt det innan.

Två, att du inte kan ta kritik visste vi redan när den däringa prissättnings debatten härjade här under forumets gryning. Jag och min vapendragare Balder tar gladeligen på oss det ansvaret. (Vi har fortfarande inte fått förklarat för oss hur ett stridssvärd kan kosta 1000 silver och en stridshäst lika mycket) ;]
Men nu ser man det tydligt igen.

Nu pekar jag ut ett par faktorer Krille.

* NeoGames ÄR dåliga på att hålla releasedatum, säg att jag har fel ....
* Det händer om och om igen. Samma sak där.

Och det ÄR dåligt.
Det finns lixom ingen ursäkt som gör det OK.
Sen att du kallar det för anklagelser etc etc .. får stå för dig.

Allt jag frågar efter är att lite realistiska datum börjar sättas.
Visst lägg på 2 år på alla datum om du tror att det hjälper.
Då blir vi iaf positivt överraskade.

Låt oss göra en liten jämförelse.
Jag jobbar i ett serviceyrke.
Skulle jag göra samma sak som NeoGames gör så skulle jag fått sparken direkt. Och jag skulle inte ens vara förvånad.
Låt oss ponera att du kommer in på en restaurang.
Du beställer en drink. Bartendern som har lite trassligt bakom baran säger att drinken är på väg. Efter ett bra tag så har det inte hänt någonting. Du ser att han har häcken full med annat jox, så det är OK. Efter ytterligagre ett tag så kommer din drink. OK, sure han hade det jobbigt. Det får gå. Men det tråkiga är när det händer varje gång. Isället för att lösa det lite enkelt så kan han säga typ.
"Visst det är lite stressigt så det kan dröja lite" ..så lätt, service .. alla blir mer eller mindre nöjda. Då vet man om att man får vänta lite och det gör jag gärna för bra kvalitét.
Men fortsätter han med sitt "visst, kommer strax" så börjar gästerna gå till den där andra krogen istället och krog #1 får lägga ner.
Vårt problem är att NeoGames är den enda restaurangen som tillhandahåller vårt favoritgift så vi får sitta där och höra:
"Snart ... på väg ... NU e den klar ... kanske. ..."

Jag är inte ensam om att tycka såhär om du trodde det btw.

Visst jämförelsen kanske är lite långdragen men jag tror att poängen går hem.

Och sluta spela martyr btw.
Det klär dig inte lixom.

"Låt bli att anklaga, när du inte har den blekaste om vad som händer bakom kulisserna."
Jag är som sagt en konsument, jag bryr mig om vad och när jag får produkterna i handen. Inte HUR den kommer hit.
Volvos bilar knäcktes på mitten för ett par år sedan.
Hur skulle det låta:
"Sluta klaga på att våra 740 knäcks för bövelen. Vi har det jobbigt vid bandet."

Ok, den var lite låg ... men va f-n det bjuder jag på.
Visst det är en kasse kritik, men kan du inte ta den på rätt sätt så kan jag föreslå en semester.

btw .. Murphy e kung!
Man ska alltid utgåt ifrån att allting går fel.
Då blir man bara fan så mycke gladare sen.
;]

MvH
Kullendorff

Kullendorff

Warrior
Bah .. skrotar den här debatten nu.

Lixom ingen vits att stå och försöka prata med en vägg.
Speciellt inte som väggen verkar ta det hela personligt.

Keep the work NeoGames.
De produkter som syns vid horisoten ser alla förbannat roliga ut (framför allt .. sjöfarare - Jargien - Hemligheter).
Och, tyvärr måste jag säga detta, oavsettt hur försenade dom kommer bli så kommer vi köpra minst 2 ex av dom i vår spelgrupp.
Men med detta menar jag inte att jag är glad för att hela tiden behöva vänta. i min värld så skulle jag vilja att "början av 2001" var just Början av 2001 .. och att "under våren 2001" var just våren 2001.

Tyvärr enligt somliga är det tydligen att begära/hoppas på för mycket.

MvH
Kullendorff
*som återgår till att befolka Tarkas på sin HD*

Krille

Super Moderator
Vad är det du inseminerar?

"Vi har fortfarande inte fått förklarat för oss hur ett stridssvärd kan kosta 1000 silver och en stridshäst lika mycket"

Det fick ni visst det. Ni fick en hel kasse mer eller mindre osannolika förklaringar. Visst, jag håller med om att ett stridssvärd inte ska kosta lika mycket som en häst (eller om det var tvärtom). I Västmark tog jag reda på vad det borde kosta. Men kom inte och säg att ni inte fick förklaringar.

"Nu pekar jag ut ett par faktorer Krille.
Och det ÄR dåligt."

Tänker jag inte säga emot. Tvärtom, jag håller med.

Vad jag däremot ser som en anklagelse är dina (måhända undermedvetna) insinuationer om att vi skulle tycka att det är kul. Det är det inte. Det är förbannat skittrist, och det blir inte en centimeter roligare av att man får sådana anklagelser i nyllet, medvetna eller inte. Sånt får en att totalt tappa lusten.

Vad jag försöker göra är att ge lite perspektiv av vad som hände och vilka konsekvenser det fick. Jag tycker det är jefligt arrogant att ignorera detta totalt och fortsätta att insinuera att vi skulle tycka att det är kul och att vi gör det av ren och skär elakhet.

- Krille

Kullendorff

Warrior
Inte det du verkar tro iaf ..;]

Vi fick en hel kasse förklaraingar ... ingen höll.
Applicerade man lite ekonomi på det hela så skulle Ashariens samlade vapensmeder kunna köpa sig ... ja i runda svängar .. Jargien.
Och stackars alla hästuppfödare .... 4-5 år ...med en månadslön som såg ut som .. ja ...
*garv*

Det är iaf glömt och historia nu.
Nya prislistor och löner har skrivits och även hästuppfödarna kan nu glädjas.

Och nej, jag tror verkligen INTE att ni tycker att det är kul. Men bara för det så tycker jag inte att det är OK.
När saker och ting inte är OK - då visar jag med hela handen och påpekar det hela.
Att det kan vara svårt att få alla datum/transporter/personer/tryckerier/deadlines att befinna sig i samma tidssfär det vet jag oxå. Herregud, jag har jobbat med ungefär samma saker själv innan.

Men jag tycker fortfarande inte det är en ursäkt.
Nu har jag sagt det och det verkar inte göra någon nytta att föra detta vidare iom att vi pratar (skriver?) förbi varandra hela tiden.

mvH
Kullendorff

Kullendorff

Warrior
DEt skulle jag tagit personligt

Om nu någon hade skrivit det.
Men som alla vi som har läst vad som skrivits vet, så skrevs inte det.

Poängen är inte 1 (en) release, visst Offensiv nämns ofta, men det är bara för att den är extrem.
Själv bryr jag mig inte om Offensiv.
Utan jag bryr mig om alla andra EON släpp som har försenats.
Och det är dom jag har haft i åtanke mest och dom räcker gott och väl som underlag.

Och sluta lägga ord i min mun (skriva ord på mitt papper??) ..
Det är den lägsta formen av dyngkastning.

MlaH
Kullendorff

Krille

Super Moderator
Tjena, väggen!

"Poängen är inte 1 (en) release, visst Offensiv nämns ofta, men det är bara för att den är extrem. Själv bryr jag mig inte om Offensiv. Utan jag bryr mig om alla andra EON släpp som har försenats."

Hade du läst vad jag skrivit i historien om Offensiv och efterföljande inlägg så hade du också insett varför allt annat försenats också. Den där konkurshistorien fick enorma konsekvenser (vilket jag tidigare har sagt) som vi först nu börjat komma över.

"Och sluta lägga ord i min mun (skriva ord på mitt papper??) .. Det är den lägsta formen av dyngkastning."

Någonstans efter alla förklaringar på varför saker och ting var försenade (närmare bestämt <a href="http://forum.rollspel.nu/showthread...=0&view=expanded&sb=5&vc=1#Post76017">här</a>) fick jag läsa följande:

"Och JA. Jag tycker det ÄR arrogant att behandla konsumenterna på det viset. Allt annat vore lögn."

Åkej, du menade det tydligen inte som att "ni är arroganta eftersom era deadlines försenats då er distributör KK:at". Bra. Då vet vi det. På vilket annat sätt ska jag tolka det i så fall?

- Krille

Kullendorff

Warrior
Citat ska vara riktiga..

Det var rätt tolkat ...
Dock skrevs inte den mening jag hittade inom "" av moi.
Ettikets brott av värsta tänkbara sort.

Strunt samma.
Vi kommer tydligen ingen vart här.
Jag tycker det är kanondåligt att NeoGames releaser är konstant försenade.
Jag tycker även att nu när NeoGames vet med sig att dom har tydliga problem där så borde dom inte fortsätta med sina "i bästa fall releasedatum" utan istället lägga på lite så att inte vi som konsumenter hela tiden blir missnöjda och svikna (ja - det ÄR rätt ord).

Detta tycker tydligen inte Krille
alt.
får jag inte tycka det
alt.
om jag nu trots allt tycker det så får jag inte uttrycka mitt ogillande här
alt.
vi ska tiga och vara glada att vi får ett spel. För om vi klagar så blir Krille sur och då kan vi titta i stjärnorna efter Drakar (omedveten komik) och Misslor.

Och att ett gäng års förseningar beror på en leverantörs konkurs/nedläggningar (med förvecklingar, galna irländks rymdforksare etc ... ja ja whatever) ... ja .. vad ska jag säga?
Logistik ansvarig sökes??

Sorry, ursäkten godtas ej.
Den är till och med lam.

mH
Kullendorff

btw .. ang. arrogant biten.
Att missa en release är inte arrogant.
Men att inte skjuta på alla följande releasdatumen då man vet att någonting har gått åt helvete och man aldrig kommer hålla dom .. det är arrogant.

"A Devil who had unity, would be a God."<P ID="edit"><FONT SIZE=-1><EM>Edited by Kullendorff on 2001-03-29 22:52.</EM></FONT></P>

hatten

Swashbuckler
Re: Kullendorff får prova köket

<blockquote><font size=1>I svar till:</font><hr><p>Inläggare: Kullendorff

Ett par saker vet vi Krille.
Ett, att du är en förbannat bra rollspelkonstruktör, inget smör, jag har sagt det innan.
Två, att du inte kan ta kritik visste vi redan när den däringa prissättnings debatten härjade här under forumets gryning. Jag och min vapendragare Balder tar gladeligen på oss det ansvaret. (Vi har fortfarande inte fått förklarat för oss hur ett stridssvärd kan kosta 1000 silver och en stridshäst lika mycket) ;] Men nu ser man det tydligt igen.<p><hr></blockquote><p>Som jag har sett och jag har varit på forumet länge så är krille väldigt bra på ta Kritik MEN när någon anfaller han med förolämpningar eller oförtjänt kritik kan han bita tillbacka.

Att en strids häst bara kostar 1000 kan vara lite lågt men om man ser historiskt sätt så fanns det ställen där en bra stridshäst skulle kosta en riddare inte bara svärdet utan rustning och borg, Det har att göra med tillgång och efterfråga. Och i teorin kan vilken djävla packhäst som helst duga för att komma fram... ( fast en riktig strids häst gör att man inte bara kommer fram man kan vinna striden )
ETT riktigt Svärd historiskt sätt kunde kosta flera årslöner om man jämför med en "standard" bonde. ( de hade sällan mycket pengar ) och att göra ett svärd är inte lätt man behöver bra kvalite på järn och det är inte lätt så SVÄRD ska vara dyra...

<blockquote><font size=1>I svar till:</font><hr><p> Nu pekar jag ut ett par faktorer Krille.

Och det ÄR dåligt.
Det finns lixom ingen ursäkt som gör det OK.
Sen att du kallar det för anklagelser etc etc .. får stå för dig.<p><hr></blockquote><p>Det finns visst hållbara ursäkter..
*Leverantören gick KK och det gör att Neogames stod utan pålitlig leverantör
*De använder sig av frilansare som inte alltid KAN hålla datumet
*De måste kontrolera om allt skrivet håller kvaliten de vill ha
*Ibland måste saker skrivas om..
*De vill ge kunderna kvalite...
<blockquote><font size=1>I svar till:</font><hr><p> Allt jag frågar efter är att lite realistiska datum börjar sättas.
Visst lägg på 2 år på alla datum om du tror att det hjälper.
Då blir vi iaf positivt överraskade.<p><hr></blockquote><p>De har faktist kommit med flera moduler i TID vilket alla verkar glöma.
Sen så är det sällan de är mer än 1-2 månader försenad och det är inte långt tid.. *hmm* mins Marjura äventyren..
<blockquote><font size=1>I svar till:</font><hr><p> Låt oss göra en liten jämförelse.
Jag jobbar i ett serviceyrke. Skulle jag göra samma sak som NeoGames gör så skulle jag fått sparken direkt. Och jag skulle inte ens vara förvånad.
Låt oss ponera att du kommer in på en restaurang.
Du beställer en drink. Bartendern som har lite trassligt bakom baran säger att drinken är på väg. Efter ett bra tag så har det inte hänt någonting. Du ser att han har häcken full med annat jox, så det är OK. Efter ytterligagre ett tag så kommer din drink. OK, sure han hade det jobbigt. Det får gå. Men det tråkiga är när det händer varje gång. Isället för att lösa det lite enkelt så kan han säga typ.
"Visst det är lite stressigt så det kan dröja lite" ..så lätt, service .. alla blir mer eller mindre nöjda. Då vet man om att man får vänta lite och det gör jag gärna för bra kvalitét. Men fortsätter han med sitt "visst, kommer strax" så börjar gästerna gå till den där andra krogen istället och krog #1 får lägga ner.
Vårt problem är att NeoGames är den enda restaurangen som tillhandahåller vårt favoritgift så vi får sitta där och höra:<p><hr></blockquote><p> Nu är det så att jämföra en rollspels firma med en krog är lite dumt då en del av vad en krog har som kvalite ÄR snabbhet och skicklighet..
Om du jämför hellre med en byggare som ska bygga ett hus DÅ kan vi snacka om jämförelse.....
Finns gott om exempel där stressiga personer som du har krävt att huset ska bli byggt färdigt i tid oavsett olika svårigheter som finns i området där det byggs...
*Tornedalen fanns en gång en Kyrka som byggdes för snappt den sjönk i ett träsk *blubb*
*Japan dog 25 pers för några år sedan i ett kontors hus som var "Jordbävnins säker" på grund av att byggarna hade inte fått den tid de behövde för att stabilisera marken från bilda JORDSKRED så när jordbävningen inträffade skakades marken och några XXX ton jord krossade det Jordbävnins säkra huset..
OSV en del saker är av naturen gjorda så att det blir förseningar specielt sårbara är firmor som använder sig av frilansare då de OFTA har andra jobb vid sidan som även de måste göras.
Kontakten mellan skribent och publicent kan vara svårt osv..
Men varför angripa Neogames med så hårda ord kan jag inte fatta Neogames må hända är lite sena MEN de ger Kvalite och är snälla och hjälper oss på forumet...
försöker du genom hårda ord och onödigt hårt formulerad kritik skräma bort Neogames ?

<blockquote><font size=1>I svar till:</font><hr><p> "Snart ... på väg ... NU e den klar ... kanske. ..."
Jag är inte ensam om att tycka såhär om du trodde det btw.<p><hr></blockquote><p>Aaaaa typ exempel den som säger det har inte hört vad chefen sakt om produkten som nyss skrivits av en frilansare som tror sig vara klar utan att veta att chefen inte är nöjd utan sänt produkten tillbacka för omskrivning..

<blockquote><font size=1>I svar till:</font><hr><p> Visst jämförelsen kanske är lite långdragen men jag tror att poängen går hem.
Och sluta spela martyr btw.
Det klär dig inte lixom.<p><hr></blockquote><p>*hmm* Jag jobbar inte ens åt Neogames men kände ändå mig förolämad av sättet du kritiserar Neogames du verkar vara allt för stressad individ troligen från en stor stad i södra svea. Ni stressar för mycket där. ( Fast OM Neo vill anställa mig så är jag arbetsökande flitig och villig att slava arbeta hårt i kolgruvorna *ler* )

<blockquote><font size=1>I svar till:</font><hr><p> "Låt bli att anklaga, när du inte har den blekaste om vad som händer bakom kulisserna."
Jag är som sagt en konsument, jag bryr mig om vad och när jag får produkterna i handen. Inte HUR den kommer hit. Volvos bilar knäcktes på mitten för ett par år sedan. Hur skulle det låta: "Sluta klaga på att våra 740 knäcks för bövelen. Vi har det jobbigt vid bandet."<p><hr></blockquote><p>Faktum är att det är inte SÅ långt i från vad cheferna på Volvo sa..
Men det har att göra med att de på volvo var stressade och inte hade testat sin nya bil NOG mycket..
Hade de tagit sig tiden att testa volvon så hade felet upptäckts och de hade inte varit tvugna att få se kapade 740.
NU var det mycket stresen av att alla de andra bilbolagen hade sina nya modeller ute och tidnigarna skrev dålig PR emot volvo för att de inte hade kommit ut med en bil än som fick cheferna att ytterligare stressa ingengörerna så de inte han testa klart..
*HMM* Stress + Dålig tid för tester = Dålig kvalite...
SÅ om dålig kvalite gör att saker kommer ut i tid så kommer JAG inte köpa längre.. Hellre försningar och BRA kvalite än dålig..
<blockquote><font size=1>I svar till:</font><hr><p> Ok, den var lite låg ... men va f-n det bjuder jag på.
Visst det är en kasse kritik, men kan du inte ta den på rätt sätt så kan jag föreslå en semester.<p><hr></blockquote><p>Som jag har sett kan Krille ta kritik men det måste vara berättigad kritik vilket du har för länge sedan passerat gränsen till.. *ler*
Fast vi gör alla våra små fel DU jag krille jultomten och påskharen ( *Hmm* Påskhare smakar gott )

<blockquote><font size=1>I svar till:</font><hr><p> btw .. Murphy e kung!
Man ska alltid utgåt ifrån att allting går fel.
Då blir man bara fan så mycke gladare sen.
;]
MvH
Kullendorff
<p><hr></blockquote><p>En optimist och en pesimist mislyckas lika mycket men en Optimist har roligare...

http://www.geocities.com/hatten_jc/Hatten.htm

Krille

Super Moderator
Ett enlitersmått rymmer inte två liter

"Jag tycker även att nu när NeoGames vet med sig att dom har tydliga problem där så borde dom inte fortsätta med sina "i bästa fall releasedatum" utan istället lägga på lite så att inte vi som konsumenter hela tiden blir missnöjda och svikna (ja - det ÄR rätt ord)."

Det är inte "i bästa fall". Det är vad vi tror är rimligt plus en marginal. Det har inte räckt. Jag medger att det är illa, men det var inte avsiktligt och har ingenting med arrogans att göra. I de fall där vi har märkt att deadlines kommer att spräckas och har haft tid att ägna oss åt hemsidan har vi uppskattat en ny deadline och lagt upp den där.

Jag ser inte det som svek. Ett enlitersmått kan inte rymma två liter. Man kan försöka uppskatta att ett visst innehåll går i det. Ibland går innehållet i. Ibland gör det det inte. Men det rymmer fortfarande inte två liter. Så varför hävda att det är arrogant när det inte gör det och man uppskattar fel? Varför hävda att det är svek när volymen man försöker pressa i enlitersmåttet visar sig vara två liter?

Jag har sagt det förut, och jag säger det igen, det är utomstående faktorer som har lett till förseningarna. Dessa utomstående faktorer kunde inte förutses. Releaseplanen har justerats löpande allt eftersom konsekvenserna har drabbat oss. Deras totala omfattning står klart först nu. Och det får vi skäll för, med så personliga anklagelser som det kan bli! Är det att undra på att man blir förbannad??! Vad sjutton tror du att vi är? Moder Theresa korsat med Nostradamus, eller?

Jag är inte martyr. Jag är arg!

- Krille

Riddaren

Swashbuckler
Re: STFU

"Kvalitets mässigt så sopar Eon mattan med de flesta andra fantasy spel ... fast då får man ju förstås sluta med otyg som att hänvisa till moduler som inte finns.
;]"

De flesta har ju kommit ut idag...några saknas t.ex. hänvisning angående demoner.... Men man måste ju hänvisa till något som finns i den modulen. Tänker på hänvisningen för Ceremonier i Mystik och Magi, mer information hur de skapas och du gör egna ceremonier och vilka effekter som finns, se Religioner: Gudarnas kamp, Inte ett ord om det nämns i denna modul.

Riddaren

Det enda sättet att vinna en diskussion är att undvika den.
Dale Carnegie

Kullendorff

Warrior
Bra, då är vi 2

Ilska är bra.
Leder ofta till handling.

Men flera faktum kvarstår.
Releaserna är sena.
Det är ett återkommande tema.
Jag tycker det apdåligt.
Skulle NeoGames haft sund konkurens skulle sånt beteende inte fungera.

Jag lämnar detta därhän nu då jag inte ser någon som helst lösning inom räckhåll och tydligen så får jag inte tycka detta för Krille då det är elakt av mig.
Det är iofs ganska lugnt då jag är van att folk tycker det.
Aldrig kul med folk som pekar ut reporna på den nyvaxade bilen.

Sov gott alla, det ska jag.

MsH
Kullendorff

Kullendorff

Warrior
Stämmer ... jag e kvar i köket.

För att jag tycker om kritik.
För att jag använder den till att rätta till det som jag får kritik för.
Och för att jag är van vid att saker och ting görs rätt OCH snabbt(Japp det inte bara kan göras - utan i dagens företagsklimat är det mer eller mindre ett måste så länge man inte har ett j-a namn att luta sig tillbaka på.)

Därför är jag kvar i köket - dock har jag sett många lämna det pga någon av ovanstående.

Än så länge så har jag iofs inte sett ett enda personangrepp ifrån min sida sett, men om folk nu vill överreagera - have fun.

Sov Gott
önskar
Kullendorff